1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Navicoren päivitys ongelma

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja tompeso, 19/7/07.

1. tompeso

Tykkäykset:
    0
    Moro!

Minulla on uusin Navicore 2007 Personal Suomi, jonka haluaisin päivittää, mutta tuo Navicoren päivitys ei toimi. Olen lähettänyt 3 kappaletta viestejä Navicorelle, mutta he eivät vastaa sieltä mitään.

Olen toiminut siis, siten että laittanut muistikortin jossa ohjelma on muistikortinlukijaan ja sitten mennyt updateen, jossa näkyy päivitykset jotka voisin ladata mutta ei vaan lähde lataamaan päivityksiä. XP ilmoittaa vaan jotain, että asennus ei onnistu (failed). Teenkö itse jotain väärin vai missä vika? Toivottavasti joku osaa auttaa, sillä alkaa olla neuvot vähissä...

Tuossa vielä versiotiedot:
    Ohjelmaversio: 2.2.0.92
    Karttaversio: TA2006.7

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Latasit siis ensin sen päivitystiedoston/-paketin koneellesi?

Ja sitten vasta yhteensopivan muistikortin ollessa lukijassa käynnistit asennusohjelman?

3. tompeso

Tykkäykset:
    0
    Saako sen päivityksen ladattua jotenkin ensin koneelle? Laitoin kortin ensin lukijaan miten ohjeessa luki, siis tuolla: http://update.navicoretech.com/

Sitten se tunnisti minun Navicoren ja antoi siihen valmiiksi ne päivitykset, joita olisi tarkoitus ladata kortille.

Edit: Siis latasin ensin sen päivityspaketin.

4. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    No sen jälkeen aja se puretun paketin navicore.exe omalla koneellasi muistikortin ollessa lukijassa aktiivisena.

5. aamgee

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6120 classic + Saunalahti
    Itselläni on täysin sama ongelma ja olen lähettänyt siitä 2 palautetta Navicorelle. Eipä tunnu kiinnostavan vastata.

Tuo ensin ladattava tiedosto ei sisällä niitä päivityksiä, vaan se vain aloittaa niiden lataamisen selaimessa. Virheilmoitus tulee heti kun varsinaisten päivitysten lataamisen pitäisi alkaa.

6. tompeso

Tykkäykset:
    0
    No sitten minä jo ajattelinkin, että en minä niin pöhlä ole. Eli vika löytyy Navicoren päästä. Eipä todellakaan näytä kiinnostavan vastata, ekan kerran laitoin postia joskus kesäkuun lopussa.

7. odis

Tykkäykset:
    0
    minulla oli samaa ongelmaa. Soittelin navicorelle ja kertoivat että se on vielä beta vaiheessa se update ja on vähän tuollainen. Mutta sieltä navicoren verkkokaupasta voi download centeristä ladata ne päivitykset ihan koneelle ja asentaa eikä tarvi tuota update hässäkkää käyttää. Se ainakin minulla toimi.

8. aamgee

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6120 classic + Saunalahti
    Kiitoksia tästä tiedosta.

9. tompeso

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset myös tiedosta. Täytyy yrittää päivittää tuolla tavalla. Ei sen väliä miten sen tekee, kun saa edes tehtyä.

10. -juhani-

-juhani-

Tykkäykset:
    0
    Mulla Navicoren Eurooppa 2007 upgrade pelittää E90:ssä. Aivan hyvin niin sisä- kuin ulkonäytöllä.
    Mitä sinne viestejä lähetteleen kun sulla kerrran on puhelin.

Navicore asiakaspalvelu 0106338720

Ennen soittoa tsekkaa Navicoren sivuilta tuotetuki-->usein kysytyt...

11. tompeso

Tykkäykset:
    0
    Eikun päivitys karttoihin ei toimi. Eli tämä ei toimi minulla: http://update.navicoretech.com/

Sain päivitettyä oman karttani tämän kautta: https://shop.navicoretech.com/downloads.php

Jaa tämä viestiketju