1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

navicore slim gps ensilataus

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja Teija000, 12/8/07.

1. Teija000

Teija000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    sonera - n79 Active - iPhone 3G - nokia 5800 - n95 - n93 - n97 - ... jne jne....
    mie ostin tuon slim gps palikan ja nyt aloittelijana en osaa etsiä moista tietoa kuin että miten kauan tarvitsee pitää sitä ensilatauksessa? yritin navicoren sivuilta etsiä muttei oikein luonannut.. osaisiko joku neuvoa minua..

ja jos tänä viesti on väärässä paikassa, poistakaa vain kuhan joku ensin vastais miulle :)

-teija

2. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    174
    Puhelinmalli:
    OP2
    Eikö palikan mukana tullut ohjetta, jossa olisi kerrottu lataamisesta?

3. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4682
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Eikö laitteessa ole jonkinlainen ledi mikä kertoo akun tilasta. Varmaan myös samainen ledi ilmoittaa kun akku on täyteen latautunut. Selaappas manuaalia tarkemmin. Yleensä mainittu ohjeiden quick start kohdassa/liitteessä.

4. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyseinen palikka laturiin,syttyy vihreä ledi keskelle,kun se on sammunut on lataus valmis.

5. Teija000

Teija000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    sonera - n79 Active - iPhone 3G - nokia 5800 - n95 - n93 - n97 - ... jne jne....
    mie sain ton cd levyn ja sitä olen yrittänyt katsella ja kaikki muu kyllä kerrotaan ,mutta ensilataus. vai onko sitten ensilataus sama asia kuin lataus ihan vain. mulle jäänyt päähän vaan kännyköiden akuista että pitää antaa olla se noin 16h. juu ohan tossa nuo symbolit mutt se lataus nyt ekaa kertaa vaan rassaa nuppia :) lähetin navicorelle mailia muttei sieltä ole kukaan minulle vastannut tähän mennessä. ja siis tässä on sisänen akku. mie pongasin tän mobile fun nettikaupasta ja oli mun budjetille just nappi. nooh mie vartoilen sieltä navicorelta mailia ja vaikkapa soitan sinne ensi viikolla, kun en uskalla ladata vehjettä etten pilaa akkua.

-teija

6. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    se laite on täydessä latauksessa noin 2 tunnin kuluttua.

7. Teija000

Teija000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    ok. kiitos vastauksista :)

Jaa tämä viestiketju