naiselle edullinen puhelin

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
:mad:tähän vois laittaa pitkän kirosanatulvan ensin mutta olkoon...
Mulla on tällähetkellä Lg H340 ostin sen n.vuosi sitten.Ei hyvä:mad:
puhelimen muisti huutaa koko ajan täyttä vaikka mulla ei ole kuin muutama itse ladattu sovellus kuvat ja videot on muistikortilla en kyllä muutenkaan pidä puhelimesta.
okei myönnän etten ymmärrä puhelimista tai niiden ohjelmista YHTÄÄN mitäään mutta en halua ihan peruslaitettakaan siis pliis auttakaa blondia tässä puhelinviidakossa:rolleyes:
haluaisin puhelimessa olevan :
-muistikapasiteetti tarpeeksi hyvä
-äänettömyys ajastimella
-muokattavat soittoäänet, tietyille soitajille oma soittoääni
-mahdollisimman edullinen!!
-mahdollisimman hyvä kamera
kertokaa eri vaihtoehtoja mieluusti kera hintaluokan tädellisestä puhelimesta voin maksaa ennemmänkin mutta en kuitenkaan yli 300e.yleensä en puhelimesta ole maksanut yli satasta edellinen puhelimeni oli Samsung Galaxy Trend josta pidin paljon

Fortissimo

Tavallinen pulliainen
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
5130
Puhelinmalli
-
:mad:tähän vois laittaa pitkän kirosanatulvan ensin mutta olkoon...
Mulla on tällähetkellä Lg H340 ostin sen n.vuosi sitten.Ei hyvä:mad:
puhelimen muisti huutaa koko ajan täyttä vaikka mulla ei ole kuin muutama itse ladattu sovellus kuvat ja videot on muistikortilla en kyllä muutenkaan pidä puhelimesta.
okei myönnän etten ymmärrä puhelimista tai niiden ohjelmista YHTÄÄN mitäään mutta en halua ihan peruslaitettakaan siis pliis auttakaa blondia tässä puhelinviidakossa:rolleyes:
haluaisin puhelimessa olevan :
-muistikapasiteetti tarpeeksi hyvä
-äänettömyys ajastimella
-muokattavat soittoäänet, tietyille soitajille oma soittoääni
-mahdollisimman edullinen!!
-mahdollisimman hyvä kamera
kertokaa eri vaihtoehtoja mieluusti kera hintaluokan tädellisestä puhelimesta voin maksaa ennemmänkin mutta en kuitenkaan yli 300e.yleensä en puhelimesta ole maksanut yli satasta edellinen puhelimeni oli Samsung Galaxy Trend josta pidin paljon

Honor 7 Lite on aika perusvarma perusluuri, löytyy tuohon sinun malliin nähden tuplaten niin muistia kuin tallennustilaa. Ei tarvi paljoa yli 150€ maksaa, tarjouksesta niitä on saanut jopa alle 100€ hintaan.

Top Bottom