Naamat nimimerkkien takana.

• Viestiketjun aloittaja 62400
  • Aloituspäivä

Arvo

Minusta ei jää varjoAH
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1858
Puhelinmalli
OnePlus 3T
Onneksi tuntee optisen alan ihmisiä. Siellä kattelee pokia, laittaa naamalle niin heti tulee joko ei tai kyllä. Turhahan sitä on itse niitä valita, ei niitä itse näe.
Olen instrussa muiden asioilla käydessä iskenyt silmäni näihin Carreran kehyksiin. Pitäisi vaan saada aikaiseksi varata aikaa näöntarkastukseen.

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4167
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Viiksifobia😂

Edit. Olen jo vähän partojakin hyväksynyt:geek: Kaikki deittimiehet kun eivät ole olleet parrattomia🤔

kowardi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
139   0   0
Reaktiopisteet
5183
Puhelinmalli
lippulaiva
Minä ostin viimeksi 6v sitten uudet kehykset, yksi malli oli mikä istui heti kuin nenä päähän mutta hintalappu haukotutti sen verran että piti yrittää katella vaihtoehtoja. No lopulta taivuin ja maksoin pelkistä kehyksistä 500€, mutta jos maksoikin niin on vaan hyvät, edelleen kuin uudet eikä ole kertaakaan tarvinnut oikoa.
Mitä nuo tuollaiset on? Minä oon ostellut merkkikehyksiä nyt vuosittain (joka toinen), ja jokaisen minun otsahiki onnistuu polttamaan :D Muuten menisivät täydellisesti mutta ovat ns. valkeat kun hiki/lakka/ muu polttanut ne

karvis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
656
Puhelinmalli
6T McLaren
Mitä nuo tuollaiset on? Minä oon ostellut merkkikehyksiä nyt vuosittain (joka toinen), ja jokaisen minun otsahiki onnistuu polttamaan :D Muuten menisivät täydellisesti mutta ovat ns. valkeat kun hiki/lakka/ muu polttanut ne
Mercedes-Benz, todella laadukas titaanikehys, taitaa olla Rodenstockin valmistama.

Top Bottom