1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N97 vs iPhone 3GS

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Ribee, 22/7/09.

1. Ribee

Tykkäykset:
    0
    Kumpi kyseisistä luureista kannattaisi hankkia, kun käyttö on lähinnä viihdekäyttöä, eli musiikkia, nettiä ja jonkin verran kuvien ottoa. iPhonea olen jonkin verran käpistellyt mutten mitenkään rakastunut siihen pelkkään kosketusnäyttöön, kirjoittaessa olisi kaivannut oikeaa qwerty-näppistä. Mistä ominaisuuksista jään paitsi jos päädyn iPhoneen tai toisinpäin? N97:aa saisi jo käytettynäkin, eli hinta olisi siinä mielessä halvempi. Uutena taitavat olla aika tasoissa. Eniten ehkä iPhonessa vituttaa se, ettei se ole yhteensopiva oikein minkään kanssa, joutuu iTunesin kanssa säätämään ja vain tietyt laturit jne käy. Toisaalta en tiedä millainen käyttis N97:ssa on, joten sen käyttömukavuudesta olisi hyvä saada mielipiteitä.

2. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Ota huomioon, että N97:ssakin on uuden tyyppinen micro usb liittimellä oleva laturin pää, joita ei vielä löydy kovin yleisesti...eli lähinnä N97:an omistajilta vain.

3. Ribee

Tykkäykset:
    0
    Kyse olikin siitä periaatteesta mikä applella on, eli tehdään kaikesta mahdollisesta oma versio niin, että joutuu sitten ostamaan virallisen apple-lisälaitteen vaikka nokialaisessa sellainen olisi tullut jo myyntipakkauksessa. Itse asiassa näyttää tulevan tommonen laturisovitin mukana, eli pystyy ilmeisesti pikkupäistä laturia myös käyttämään.

4. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Jos tollainen asenne on jo heti laturista, nii kannattaa varmaan sitten ostaa se Nokialainen. En itsekään pidä Applen tyylistä tuotteena, mutta pianhan se koetaan onko siitä mihinkään, kun omani saan. Jos laatu on yhtä hyvää, mitä olen lukenut (tai en ole lukenut), niin tuskin sillä enää niin merkitystä ole, että Applen tuotteet sopii yhteen vain Applen tuotteiden kanssa.

5. Tipi64

Tykkäykset:
    0
    Mulla käänty iPhoneen

*N97 on pappamalli, tarkotettu pitämään ilmeisesti vyölaukussa koska kuulokeliitäntä lähtee sivusta. Tätä en oikeen ymmärrä koska pidän puhelintani taskussa rinta-,povi-, sivu- tai takataskussa mutta kuulokeliitännän vaan pitää lähteä päädystä.

*N97 on liian paksu, hei haloo, kuka tarvii jotain fyysisiä näppäimiä?

*Puhelin on kuitenkin tarkotettu enimmäkseen net-käyttöön, iPhonessa vaan tää puoli toimii niin paljon paremmin.

*Nokian bugit ei kiinnosta

6. JAK Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    254
    Olen kyllä kuvitellut, että minulla tuo liitäntä on yläpäässä. Toisaalta musiikkisoitin ja puhelin on minulla erikseen, paitsi silloin kun käytän iPhonea.

7. Ribee

Tykkäykset:
    0
    Tosiaan N97:ssa kuulokeliitäntä on päädyssä. N95:ssa se on kyljessä, eikä se kyllä haittaa yhtään, vaikka puhelinta taskussa pitäisikin musiikkia kuunnellessa.

Mutta asiaan, kävin hypistelemässä N97:aa kaupassa, eikä kyllä oikein vakuuttanut. Jokin siinä vaan teki valinnan aika helpoksi. Ei sitä iPhonen käyttiksen helppoutta tajunnut ennen kuin kokeili N97:aa. Ehkä sitten selviän siitä Applen rahastuksesta, warettamalla saa ohjelmat ja lisälaitteita tarvitsee loppujen lopuksi hyvin vähän. Nyt vaan pitää sitten kädet syyhyten odottaa sen 3GS:n myyntiin tuloa.

8. -VJ- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6, iPhone 4S
    Posted via Mobile Device

Jaa tämä viestiketju