1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N9500 wlan yhteys katkeaa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Ziron, 26/7/06.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Ziron

Tykkäykset:
    0
    Ongelma on että käyttäessäni wlania yhteys katkeaa jonkin ajan päästä. Puhelimen asetuksissa wlan yhteyden aika on rajoittamaton, joten eikö yhteyden tulisi olla auki niin pitkään kunnes itse katkaisen sen? Kaverin E70 pitää samassa verkossa yhteyden auki, joten luulen että syy löytyy oman luurin asetuksista. En vain oikein keksi, että mikä niissä voisi olla pielessä. Olisiko kenelläkään mitään ideoita? Tukiasema on Zyxel prestige 660HW-61

http://www.zyxel.fi/?kuvaus=1&deptID=11265&productID=35

2. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Siis puhelin katkaisee kesken wlanin käytön yhteyden vai? Ainakin mulla wlan menee pois päältä automaattisesti, kun selaimen sulkee.

3. Ziron

Tykkäykset:
    0
    Siis yhteys katkeaa kun selain on auki. Kesken sivun latauksen yhteys ei katkea. Vaihdoimme tukiasemasta jonkun kanavan ja nyt näyttäis toimivan ehkä vähän paremmin..

4. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuo Zyxelin purkki ei ole WLAN:n osalta mitenkään erityisen hyvä verrattuna muihin malleihin ja merkkeihin. Kannattaa silti tarkistaa, että siinä on uusin firmis.

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju