1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N95 Softat

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja hardpappa, 15/4/08.

1. hardpappa

Tykkäykset:
    0
    Onko tähän puhelimeen ladattavissa jotain torrent ohjelmaa olisi kiva latailla
    suoraan puhelimeen jotain tavaraa.
    jos ei löydy niin jokuhan voisi sellaisen tehdä?
    Onko muuten ton GPS käyttö ilmaista ettei tule mitään ylläreitä?

tähän ketjuunhan voisi laitella erilaisia linkkejä johonkin elämää helpottaviin softiin

Tarviiko ton GPS käytön eteen tehdä enään mitään, tarkoitan onko se näin kunnossa vai pitääkö hommata joku palikka tohon viereen että satelliitti tietää missä olen ja mihin olen suunnitellut mennä, kunhan kerrron se sille ensin.
    Sori olen vähän tyhmä elektroniikan kanssa

2. amdnow

amdnow Supermoderaattori

Tykkäykset:
    6128
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    GPS käyttö on sinänsä ilmaista, mutta ainoastaan jos kartat on ladattu esim. muistikortille etukäteen käyttämällä nokian maploader ohjelmaa. Muussa tapauksessa Maps ohjelma hakee karttoja GPRS:n kautta kun käytät ohjelmaa.
    Karttojen latailusta saattaa tulla useiden megatavujen edestä ladattua dataa joten jos sinulla ei ole datapakettiliittymää niin kustannuksia saattaa tulla paljonkin.

Eli. Lataa esim. Suomen kartta etukäteen muistikortille käyttämällä maploader ohjelmaa (ja ohelman saa tietysti ladattua www.nokia.fi sivustolta.)

3. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Täältä löytyy varmasti vaativallekin käyttäjälle softaa N95:een:)

4. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    SymTorrent

Jaa tämä viestiketju