1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N95 sekosi

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja amppa, 20/7/08.

1. amppa

Tykkäykset:
    0
    N95:n näppäimistö sekosi. Yhtään numeroa ei voi painaa, tulee ainoastaan punnan kuvia, prosentteja, tähtiä ym. tauhkaa. Hankalaa kun ei voi edes panna PIN-koodia sisään. Resetti ei onnistu, koska salasanaa ei voi antaa. Jopa vihreä + * + 3 ei onnistu.

Päivittäminenkään ei taida onnistua, sillä en saa Yleinen -profiilia päälle. Puhelimessa taitaa myös jo olla uusin ohjelmistoversio.

Heitänkö väkkärällä kuikkaa vai olisiko jotain ehdotuksia?

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Voit lahjoittaa sen minulle taikka sitten viedä huoltoon kuten normaalisti viallisille laitteille tehdään.

3. amppa

Tykkäykset:
    0
    Huumorimiehiä?

Toki sen huoltoon vien jos ei muuten tokene. En vain pääse puhelinta viemään huoltoon pitkään aikaan, mutta tarve puhumiseen olisi kova. Siksipä kyselin, josko joku olisi vaikka moiseen törmännyt ja tietäisi propleemiin jonkinmoisen korjausehdotuksen. Olisi se sitten vaikka Helsinki City Boyn tahdissa kelteisillään tanssiminen.

4. hiltunenj

Tykkäykset:
    3
    Kuulutko siihen käsittääkseni harvinaiseen joukkoon, jolla ei ole varapuhelinta kotona ? Itseltäni niitä taitaa löytyä ainakin kolme...

Akun olet varmaan käyttänyt irti ja käynnistänyt uudelleen ? Muuten en osaa muuta kuin kehottaa sinne huoltoon viemään....

5. JPW™ Vieras

Varapuhelimia myös saa melko halvalla hätävaraksi, varmaan alle 40€:llakin jo.

6. amppa

Tykkäykset:
    0
    On mulla kotona puhelimia, mutta kun en ole toviin siellä.

Olen. Monasti. Ei ole auttanut.

7. Ruuska

Ruuska

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Vois kokella päivittää puhelimen softaa... tai sitte jos on varmuuskopiota niin palauttaa sitä koneelta puhelimeen.

Jos siis vaan puhelinta voi sen verran käyttää, että sen saa kytkettyä tietokoneeseen.

8. amppa

Tykkäykset:
    0
    Pitäisi jotenkin saada Yleinen -profiili päälle. Ja sitä ei saa päälle ilman SIM-korttia. Kortin kanssa puhelimeen ei saa hakattua PIN-koodia, joten ei taida päivitys onnata.

9. JPW™ Vieras

Pystyyks offline tilassa kiertämään jotenkin pin-koodin kyselyn(asetuksista)?

10. Qwertyi

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Ei koska pIN-koodin kyselyn määrittelystä jää merkintä SIM-korttiin Näin ainakin olen ymmärtänyt. Jossain toisessa puhelimessa voi tuon PIN-koodin kyselyn ottaa pois käytöstä, mutta ongelmanksi tulee tuo yleinen profiili. Eikö Suite osaa sitä itse vaihtaa? Nyt ei pääse itse kokeilemaan.

Edit: Sen vertaa korjaan että offline tilassa voi onnistua mutta nythän oli ongelmana ettei näppäimistö toimi niinkuin pitäisi.

11. Qwertyi

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Ei niinkään. Useammin mulkuksi kutsuvat ;)

Huoltoa ehdotin siksi kun täälläkin näkee niitä käyttäjiä joille ei tule edes mieleen viedä laitetta huoltoon.

12. Tony Montana

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E90 & Elisa
    Onko puhelimessa kokeiltu toista SIM-korttia?
    Mikäli kytky niin kannattaa kuitenkin kokeilla toista sim-korttia, monestikkaan eivät ole oikeasti lukittuja vaikka näin väite kuuluupi.

Itse kuitenkin veisin laitteen huoltoon.

Jaa tämä viestiketju