1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N95 resetointi ja sim lukitus

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja porakone, 23/12/08.

1. porakone

Tykkäykset:
    0
    Noita sanoja kun koittaa googleen ja/tai tämän foorumin hakuun, saa ihan tolkuttomasti vastauksia mutta ihan hevillä en löytänyt vastausta omaan kysymykseeni joten tässä se tulee.

Oon myymässä tota N95 josta on sim lukitus poistettu, ja ajattelin 'tehdasresetoida' sen noilla ohjeilla joita tältäkin foorumilta löytyy. Kysymys kuuluukin että meneekö se niin tehdasresettiin että sim lukituskin palautuu?

2. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Mun järki ainakin sanoisi, että ei se nyt resetoinnista enää voi palata sim-lukittuun, mutta ei nyt mitään varmaa kuitenkaan ole.

3. singular

Tykkäykset:
    0
    Tehdasresetti käsittääkseni kirjottaa rommilta koko tiedostojärjestelmän uudelleen, eli minun järki sanoisi että riippuu siitä miten sim lukitus on poistettu. Jos "virallisesti" niin voi olla ettei lukitus palaa, mutta jos on joku "epävirallinen" puukotus niin sanoisin että sim lukitus palaa.

4. porakone

Tykkäykset:
    0
    Ihan Elisalta saadulla koodilla on purettu.

5. pietini

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7, Sonera/Saunalahti
    Kerran purettu SIM lukitus ei kyllä palaa millään resetoinneilla eikä muilla.

6. porakone

Tykkäykset:
    0
    Joo, ei näköjään. Kiitti rohkasust.

Jaa tämä viestiketju