1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N95 MP3 ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja heca, 19/2/08.

1. heca

Tykkäykset:
    0
    Olisko kellään ideaa miten saan poistettua n95:sen soittimesta esiintyjät(bändin nimet).Oon poistanut kaiken musiikin mut esittäjät jää ikävästi kummitteleen esiintyjä listaan.Kun yrittää poistaa niitä niin känny herjaa vaan -yleinen: laite ei tue toimintoa.Oon päivittänyt soittolistan,oon poistanut muistikortin,oon irrottanu akun ja yms. Nyt vaan ideat loppu kesken. Ei oo kivaa ku on 10 bändin nimet turhaan sie esiintyjis. KIITOS..

2. Topsu26

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HD2 - Saunalahti
    Itselläni oli tasan sama ongelma ja ainoa keino joka auttoi oli puhelimen vetäminen sileäksi *#7370# koodilla. Tiedot siinä katosi mutta niin katosi kummitukset soittolistoiltakin.

Uudemmalla firmiksellä ei ole samaa ongelmaa enää ollu.

3. wann

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 Saunalahti
    Kyllä itselläni sama ongelma uudellakin firmiksellä. Muutama artisti kerkesi kummittelemaan muutaman kuukauden, kunnes toissa päivänä kyllästyin totaalisesti kummitteleviin artisteihin, kummitteleviin sovelluksiin sun muihin haamuihin ja käytin tuota hard resettiä, joka on muuten harvinaisen vittumainen joskin toimiva tapa näitä nokian ongelmia ratkaista.

4. SakuSammakko

Tykkäykset:
    0
    Tällaisella ohjeella pystyy saamaan soittimen luettelon ajantasalle (ohje www.n95users.com foorumilta). E:\ on siis muistikortti.

Delete "mpxv1.mpd" and "pcv5.mpd" from "E:\private\101FFC31".
    Delete "harvesterdb.dat" from "E:\private\101ffca9".
    Restart Music Player (which takes a very long time as it rebuilds the library).
    Refresh.

Tiedostot eivät näy puhelimen omalla resurssinhallinnalla, itse tein niin, että otin muistikortin ulos ja lukijalla tietokoneeseen kiinni. Sitten resurssinhallinnalla poistelemaan nuo 3 tiedostoa.
    Pariin kertaan piti musiikkikirjastoa päivittää ennenkuin kaikki löytyi.

5. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    jep hyvät ohjeet, ja tuo pätee muihinkin laitteisiin kuin n95 jne, nuo filejen nimet (esim mpxv1 jne) ei vaan aina ole samat, mutta pitäs olla juuri noissa foldereissa

nuo poistettuaan kantsii buutata laite ja sitten vasta updateta library

6. heca

Tykkäykset:
    0
    Hyvän tuntunen neuvo. Mut mulla ei oo muistikortin lukijaa ja kun puhelimen pistin piuhan päähän ja meni resurssinhallinnan kautta tutkiin niin mulla ei oo tai tää kone ei näytä et mulla olis sellasta "private" kansioo. Mulla on vista enkä tie näyttääkö tää piilotetut tiedostot ja jos ei niin en kyl tie miten ne saan näkyyn. Neuvoja kellään???

7. SakuSammakko

Tykkäykset:
    0
    En tiedä vistasta, mutta xp:n resurssinhallinnassa valitaan levyasema auki (minulla tuo on G asema, mikä sinulla sitä en voi tietää), työkalut, kansion asetukset ja näytä välilehdellä alhaalla ruksi kohtaan näytä piilotetut.

8. Zator

Zator

Tykkäykset:
    4
    Ne pitää poistaa puhelimella muuten ne jää sinne kummittelemaan, sama koskee kuvia ym.

9. heca

Tykkäykset:
    0
    Jep! Sain näkyyn piilotiedostot mutta ei oo private kansioo. Ei löydä tietokone eikä löydä kännyn tiedostohallinta. En tajuu!!!!!! Ehkä oon vaan tyhmä!!

10. Jokce

Tykkäykset:
    0
    Selaathan nyt varmasti sitä muistikorttia, etkä puhelimen muistia.? : )

11. heca

Tykkäykset:
    0
    Kyllä selaan! En muistikortinlukijalla mutta piuhan kautta.

12. SakuSammakko

Tykkäykset:
    0
    Piti ihan kokeilla omalla ja piuha kiinni N95 persuuksiin, puhelimesta massamuistitila päälle, resurssienhallinta pc:ssä näkyviin ja sieltä löytyi Private hakemisto ihan ok. En ymmärrä mikä voi olla heca:lla vikana, kun ei löydy.
    Koita haulla?
    Kokeilin myös y-browserilla ja sepä ei löytänytkään mitään privatehakemistoa. Eli lienee niin, että muistikortin pitää olla poissa puhelimen käytöstä, eli puhelin massamuistitilaan.

13. heca

Tykkäykset:
    0
    OK! Sitten se tyhmä kysymys miten saan puhelimesta massamuistitilan päälle?

14. ripakinttu

ripakinttu

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3
    eikös känny kysy sitä kun kaapeli on konees ja kännys kiinni??? on pc-suite ja kaiken moista niin yks vaihtoehto on massamuisti...eikös??

15. wann

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 Saunalahti
    jos ei kysy, pitää työkaluista käydä laittamassa usb-kohdassa "kysy yhteyttä muodostettaessa" kohtaan "kyllä".

16. heca

Tykkäykset:
    0
    Nyt löyty "massamuisti" se on vaan mulla tiedonsiirto tila. Mutta nyt poistin ne mitä pitikin ja nyt lähti ne kummittelevat nimet. Suur KIITOS kaikille neuvojille.

Jaa tämä viestiketju