1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N95 miten teen nämä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja hardpappa, 16/4/08.

1. hardpappa

Tykkäykset:
    0
    olis pikku ongelma:

- miten saan siirrettyä sim kortilta yhteystiedot puhelimeen
    - miten alustan muistikortin puhelimen avulla
    - miten saan langatoman netin toimimaan pytty meinaan löytyy
    - miten saan päivitettyä puhelimen

olen todella huono elktroniikan kanssa, ja olen pahoillani että häiritsen teitä tälläisellä asialla

on vain sellainen ongelma kun toi puhelin sanoo ettei mulla olisi muistikorttia ollenkaan niin en pääse sitä edes alustamaan. ja kyllä olenlaittanut sen oikein ja puhelin tukee tuota korttia ja kapasitettia

2. traveller604

Tykkäykset:
    2
    Lukemalla käyttöohjeet pääset aika pitkälle..

3. Crockett Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    159
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    -Avaat puhelimestasi osoitekirjan, valinnoista selaat SIM-kortin nimet, valinnoista uudelleen valitse kaikki ja kopioi osoitekirjaan
    -Menet valikon kautta työkaluihin ja sieltä etsit muistin, avaat sen ja valinnoista alustat
    -Puhelimen saat päivitettyä lataamalla Nokian Software Updaterin tietokoneellesi, löytyy esim. googlella helposti, asennat paketin ja noudatat ohjelman ohjeita. Päivitysohjelman saa suomenkielisenä.

Joku muu neuvoo varmasti tuosta netin käytöstä. Ja tosiaan, sitä manuaalia kannattaa lukea. Etenkin jos puhelin tuntuu vaikealta käyttää.

Jaa tämä viestiketju