1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N95 ja tekstiviestien tallennus?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Cuthbert Allgood, 2/6/08.

1. Cuthbert Allgood

Tykkäykset:
    0
    Päivää, tai oikeastaan yötä.

Onko kellään tiedossa miten voi tallentaa N95-puhelimessa olevat tekstarit tietokoneelle?

Kiitos neuvoista etukäteen.

2. Nuukiakoekkoe

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6680 DNA
    PC-Suite. Nokian sivuilta ladattava ohjelma, vaatii jonkun liitännän tietokoneeseen.

3. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    "Joku" liitäntä on siis The Almighty USB tai sitten vaivalloisempi bluetooth.

4. Cuthbert Allgood

Tykkäykset:
    0
    Mulla on PC-Suite, mutta se ei toimi kunnolla, tai sitten en osaa käyttää sitä?

PC-Suitessa on Phone Browser-'ikkuna', jossa näkyy Saapuneet-, Luonnokset-, Lähetetyt- jne kuvakkeet, mutta niissä ei näytä olevan mitään sisältöä.

Näkeeköhän tuo Phone Browser oikeasti puhelimeen?

5. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Kyllä se minulla ainakin toimii N95:n kanssa ihan hyvin.

6. BeastWithin

Tykkäykset:
    0
    Itse ainakin käyvän tuohon tarkoitukseen nokian lifeblog ohjelmaa joka myös sitten näyttää viestit yms oikeassa järjestyksessä omassa ikkunassaan. Onnistuuhan tuo toki pc-suiten kanssa esim. kopioi- liitä menetelmällä mutta ainakaan allekirjoittaneella meni lähinnä hermot moisen tuhertamisen kanssa +viestit aina koneella täysin random järjestyksessä (yritä siinä sitten vaikka ettiä tiettyä viestiä) eikä auta vaikka muutteli kansion asetuksia yms...

Jaa tämä viestiketju