1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N95 / Htc 3600 / Htc 3300

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja sami95, 4/5/07.

1. sami95

Tykkäykset:
    0
    Jonkinsorttista mediamegagps-puhelinta olisin hankkimassa, mutta mikäs noista olisi kannattavin?

Soittimen ja kameran suhteen N95 tuntuu ainakin pesevän HTC:n. Entäs sitten GPS:n tai nettiselailun kantilta? Entäs ihan yleisen toimivuuden kantilta?

Onkos kellään kokemusta kyseisistä laitteista? Ehkä peräti useammastakin?

2. rixa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulla oli p3600. Gps siitä en käyttänyt, mutta se on kuulemma paljon nopeampi löytämään sateliitit ja sijainnin kuin n95. P3300 yhtä hyvä kuin 3600 gps:n suhteen.

Mielestäni myös soitin on pocket pc:ssä hyvä! Musiikkikirjasto hyvin samantyylinen kuin nokioissa.

Nettiselailu mielestäni mukavampaa kosketusnäytöllä. (vierittely ym..linkkien painelu) N95:ssä taitaa olla hiukan kehittyneempi selain kuin muissa puhelimissa. Näyttää paremmin flash ym. ym. Pocket pc:n selaimella pärjää mainiosti!

Minä suosittelisin mieluummin htc:itä jo niiden natisemattomuuden takia..eli jämptejä ovat, toisin kuin n95.... ;)

e: kamerakin hyvää keskitasoa. :D

3. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    rixa: Mistä et HTC:ssä tykännyt kun sen myit ja näköjään harkitset N95:n ostamista :p

Itse olen vähän samaa puntaroinut kuin sami95 ja tuommoinen P3600 kyllä kiinnostaisi vieläpä kun en ole vielä yhtään pocket pc -laitetta omistanut...

4. rixa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Syy ehkä se, että alkoi tulla ikävä fyysistä näppistä.. :) Myös pienempää ja kevyempää puhelinta olisin nyt hakemassa.

5. sami95

Tykkäykset:
    0
    Omistan tällä hetkellä SonyEricsson w800i:n, jossa on tosiaan 2megapikselin kamera. Ovatko nuo HTC:n kamerat minkälaatuisia w800i:hin verrattuna?

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Riippuu varmaan sivuista ja tietenkin itse selaimesta. Paras on tietenkin näppiksellä käytettävä selain jota voi käyttää myös tökkien jos siitä pitää, yleensä selaimet on tehty jompaa kumpaa käyttöä ajatellen.

S60 WEB selain on PC mäinen, ehkä joidenkin mielestä liikaakin. Käyttö on saman tyyppistä kuin PCllä hiirellä, tosin hiiri on viis suuntainen ohjain ja käyttöliittyymään sovitettu tuon tyyppiseen käyttöön paremmin sopivaksi.

Valitsee sitten WIN, tai S60 koneen, niihin saa toki muitakin selaimia kuin vakiokaman.

Ketjunaloittaja haki nimenomaan GPS konetta, niin silloin voi ehkä lähteä pohtimaan millaiseen käyttöön ajattelee ja sitä kautta millaista softatarjontaa on ja sitä kautta pohtia valintaa.

Jos hakee kivaa puhelinta, ja monipuoliset ominaisuudet kiehtoo teknisestä mielenkiinnosta, niin ehkä sitten voi valita aika vapaasti, laitteet ovat puhelin käytössä kovasti erilaisia (tuntuisia).

Jaa tämä viestiketju