1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N95 GPS-tiedot ongelma?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja valkkari, 6/8/07.

1. valkkari

Tykkäykset:
    0
    Moikka!

Oon aika varma et tääl on joskus jossain jo pohdittu tätä mun huolta/murhetta, mut mun on nyt pakko laittaa tähän tämmönen uus viestiketju - ku jos se on ollu jossain noist yli satasivusist postauksist, ni mun ei oo ainakaa mitää mahiksii löytää sitä sielt... :(

Eli ku avaa ton GPS-Tiedot - ni tulee toi odot.singnaalia ja sit toi ei yhteyttä... Satelliittin tila kertoo että (satelliittitietoja ei käytettävissä) No toisinaan se löytää niit satelliitteja, mut ei silti osaa laskee mitään matkoja, eikä nopeuksii eikä muutenkaa mitään...

Mulla on semmonen ulkonen bluetooth GPS palikka, ja sen ku "koplaa" kiinni, ni sit kaikki toimii ku junan vessa...

Oon käyny hakee tohon ton uusimman firmware päivityksen, mut ei silläkään korjaantunu...

2. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli olet odottanut tarpeeksi kauan kuitenkin? Niin kauan että ne satellittien palkit ovat kokonaan mustia? Ja matkan mittaamiseksi olet valinnut Matka-sovelluksesta Aloita?

3. valkkari

Tykkäykset:
    0
    No niin... hyvä minä... Eli joo pikkusen taisin olla kärsimätön - eli ku niit satelliittejä löyty, ni ne palkit ei muuttunu millään mustiksi - toisin ku sil ulkosella gps-palikalla... No eli eilen sit koitin viel kerran odottaa, ja kappas - viiden minuutin odottelun jälkeen yks niist palkeista muuttuki mustaks... No mähän olin sit ihan ihmeissäni että näinkö se alkaa toimimaan, ja kyllä siitä se pikkuhiljaa alko virkoomaan...

Sillä vanhalla firmiksellä toi ei alkanu toimii ees kymmenen minuutin odottelun jälkeen...

No joo kiitos kuitenki vastauksesta, ja sori et olin vähän malttamaton, ja kyselin tyhmiä - toivottavasti täst ketjust olis ees se ilo, että muut ei nyt kyselis tätä samaa, vaa löytäisvät tän...

4. Rickhard

Tykkäykset:
    0
    Olethan muistanut käydä uudessa firmwaressa asettamassa a-gps asetukselle käytettävän internet yhteyden? Mulla ei nimittäin ole vielä toistaiseksi kertaakaan yli 30 sekuntia kestänyt fixin saanti tuolla uudella 12.x softaversiolla.

5. Warlord

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95+Elisa (kytky)
    Mitä muuten tarkotat tarkalleen tuolla internet-yhteydellä? Mitä sulla on valittuna valikosta? Itellä on valittuna yhteysosoitteeksi Elisa WAP(01), palvelimen osoitteeksi supl.nokia.com. Ovatko nämä ok? Tuntuu fixin saaminen kestävän minuutteja, uusi firmis on.

6. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Laita Elisa Internet.

7. Warlord

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95+Elisa (kytky)
    Tämä auttoi, tänks.

Jaa tämä viestiketju