1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N95 8GB:n tilalle

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja zjonttuz, 30/11/09.

1. zjonttuz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA
    Elikkäs vaatimukset on:
    Hyvä kamera, tallennustilaa (saa olla myös muistikortilla), hyvä musiikkipuhelin, käyttis looginen ja selkeä (tottunut Nokialaisiin, mutta iPhone on kätevä ja simppeli), hyvät puhelin ominaisuudet

Oon tykästyny kosketusnäyttöihin ja kattellut Samsungeja ja nyt uutta X6:tta...
    Päätöksiä on niin helvatan vaikea tehdä.

Sanotaan näin: iPhonen ostaisin mut siinä on niin skeida kamera ja ärsyttää se soittoäänistä maksaminen ja Nokialaiseen tyytyisin jos saisi hyvän kosketusnäytöllisen, epäilyttää se X6:n näyttö...

Hintaa sais olla max 500€, mieluusti alle

2. Sami-

Tykkäykset:
    0
    Iphonen soittoäänistä ei tarvitse maksaa. Mikä tahansa biisi kelpaa soittoääneksi ja pistät vaan puhelimeen. Itse en oo ainakaan koskaan maksanut. Converttaat vaan tavallisen biisin siihen soittoäänimuotoon.

X6 on ihan ok puhelin. Iphonen kamera on kyllä huono, että jos hyvä kamera on toiveissa, en suosittele sitä. Mites Samsung Omnia HD?

3. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Samsung HD i8910

Tämän sivuston puhelinmyyntiosastoltakin näkyy löytyvän uusi "Omnia HD" hintaan 450€. Kelpo puhelin ja varmasti paras Symbian-luuri tällä hetkellä.

4. Benkku15 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    68
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 7 Plus 256GB Jet Black
    Taikka sitten Samsung Pixon12

12,mpix kamera,480p videokuvaus etc. Parempi kamera kun I8910 mikä mulla oli, videokuvaus tökki niin paljon että huhu. Mutta ainakin paljon vakaampi pixonissa sekä kameralla saa napsittuu parempii kuvii. 3.1" näyttö häviää siinä hieman I8910.

Jaa tämä viestiketju