1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N95 8GB Näyttö kuoli?!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja JohnnDoe, 6/7/09.

1. JohnnDoe

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 8GB, Saunalahti
    Eli tuossa festarin tiimellyksessä kävi niin, että puhelimen näyttö ilmeisesti hajosi. Puhelin tuntuu toimivan muuten normaalisti, mutta näyttöön ei tule mitään. Mikä neuvoksi? Pelkään että puhelin on saanut sen maagisen vesitipan, vaikka olen sitä normaalisti käyttänyt. Puhuin vaan hetken vesisateessa. Silloin ei ilmeisesti mene takuuseen.

Mitä mahtaa maksaa huollossa näyttö ja vaihto, kun kyseessä on kytky, joten ei sitä viitsisi ehdointahdoin hajoittaa itse räpläämällä. Vai kannattaako laittaa suosiolla kotivakuutuksen piikkiin??

2. Snowman89

Tykkäykset:
    0
    Itse sama luuri tippui veteen viime viikolla ja laitoin kotivakuutukseen. Paremmat rahat sain vakuutuksesta kun olisin vaihdossa saanut liikkeessä vielä toimivana=)

3. JohnnDoe

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 8GB, Saunalahti
    Noniin.. Arvatenkin meitin kotivakuutuksen omavastuu on 150€.. Tulee ehkä järkevämmäksi korjata tuo kuitenkin vaikka omaan piikkiin... En tiedä.. mitäköhän tuollaisen arvo mahtaa olla Fennian silmissä...

4. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Mut jos meinaat että on kastunut, niin ihmeessä vakuutukseen. Uusi näyttö maksaa kuitenkin yli 50€ ja jos kastunut niin voi olla että hajoaa loppu puhelinkin jo viikon päästä.

Jaa tämä viestiketju