1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N93 ja pelien saatavuus

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja N93, 27/10/06.

1. N93

Tykkäykset:
    0
    Ajattelinpa tuossa eilen tilata N93 nokialaiseeni Trivial Pursuit tietovisan, mutta yllätyksekseni kyseinen peli ei toimi N93 -mallissa. Huomasin myös, että lähes jokainen peli ei tue juuri N93:sta. Sinänsä ottaa naamaan, koska kyseessä on kuitenkin aika monipuolinen puhelin, on kamerat,videokamerat,taskulamput ja ties mitä, mutta kun haluan ladata siihen 5e maksavan tietovisan niin sehän ei sitten toimikaan...mistähän tämä johtuu? Onko kellään tietoa mistä N93:seen saa pelejä? N91,N70 -malleihin kuitenkin saa aika paljon pelejä mielestäni...onko kukaan muu kiroillut samaa asiaa...muuten kyllä olen ollut tyytyväinen puhelimeen...laittakaahan kommentteja.

Ps. En tiedä tuliko tämä nyt oikeaan paikkaan, mutta laitoin kuitenkin...

2. samumanu Vieras

En tosta asiasta tiedä sen paremmin mut pelejä varmaan alkaa tulee enemmänki tohon malliin jos se yleistyy. Jotenki tuntus et pelien tekijät ei kauheesti panosta N93 malliin vaan hiukka yleisimpiin. Mutua vaan..

3. antero

Tykkäykset:
    0
  4. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    se ja tuleva N95.

onkos muuten se System Rush peli kaupasta ostetussa n93 laitteessa esiasennettuna?

5. N93

Tykkäykset:
    0
    Kyllä on.

6. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    demo vai kokoversio, tätä vielä hain ;)

7. N93

Tykkäykset:
    0
    Koko versio, korjatkaa toki jos olen väärässä...en ainakaan mistään demosta näe mitään viitteitä. Eipä tuo minua kovin paljoa kiinnosta tuo peli, lähinnä pelaisin jotain tietovisoja ym. ennemmin.

8. make72

Tykkäykset:
    0
  9. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    njoo.. kyseessähän on sitten puhdas javapeli peli eipä pahemmin käytä raudan/symbian ominaisuuksia hyväkseen vrt. esim SystemRush ;)

eiköhän nuita 3d kiihdytystä hyödyntäviäkin pelejä ala tuossa vuodenvaihteen jälkeen tipahtelemaan saataville, kunhan saavat kauppaan muutaman uuden laitteen N93 lisäksi...

10. make72

Tykkäykset:
    0
  11. Ds lover

Tykkäykset:
    0
    Onko tuo system rush koko versio, jos siinä on 2 kulkuneuvoa ja 2 rataa? kuten minulla on. Omassa puhelimessani ei ollut kyseistä peliä valmiina vaan jouduin lataamaan sen demon version.

Mistä system rush(koko versio) pelin saisi jälkikäteen?

12. dsondrius

Tykkäykset:
    0
    Oletko varma ettei ko. peliä ole puhelimessasi? En ollut tietoinen siitä omassa luurissani ennen kuin satuin testaamaan sovellusta "SRE" (system rush evolution) kansiossa "omat".

13. Ds lover

Tykkäykset:
    0
    Olen täysin varma ettei tuota SRE sovellusta ole puhelimessani valmiina vaan latasin sen demo version netistä ja olisin nyt kiinnostunut sen koko versiosta.

Eihän tuo System rush evolution(kokoversio) ole muistikortilla asennettuna?
    Mitä kaikkea N93:n muistikortilla on valmiiksi kun sen kiikuttaa kaupasta. Omassani ei meinaan koskaan ole ollut alkuperäistä korttia.

Jaa tämä viestiketju