N900

black80

Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
N900 VARATTU***

Takuu: 2v
Kuitti: kyllä
Sim-lukittu: ei
Kunto: uusi
Vaihto: EI

Myydään kerran kokeiltu n900 tarpeettomana.

Sisältää alkuperäisen paketin lisäksi osto- ja takuukuitin.

Tarjouksia tulemaan pikaisesti!

Hintapyyntö: 500
Sijainti: Kuopio
Toimitustavat: nouto/postipaketti

Myyjän nimi:
Myyjän sähköposti:
Myyjän puhelinnumero:

Hakki

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
26   0   0
Reaktiopisteet
16
Puhelinmalli
iPhone xr
Vaihdossa N97 mini? CWM lisenssi aktivoimatta.

Rompe

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
34
Puhelinmalli
Sony Xperia Z1 Compact
Lukutaidottomia liikkeellä...
Ilmoituksessa lukee -> Vaihto: EI

r_vesa

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Tarjotaan postiennakolla ja tuotteen tarkistusmahdollisuudella 469e.

black80

Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Ilmoituksessa lukee selvästi toimitus/maksutavat.

Tarjouksesi on muuten kohdillaan.

tonttu

Supermoderaattori
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
7803
Puhelinmalli
Apple iPhone 8
Siellä ei lue maksutavoista mitään.

black80

Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
edit: toimitustavat: nouto/postipaketti

nouto - käteinen

postipaketti - ennakkomaksu

Kikkopaeae

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   1
Reaktiopisteet
7
500€ hintapyynnöstä tarjottu jo 469€ ja tarjoat 350€.

No eipä tuo minulle kuulu, mutta ihmetyttää nämä tarjoukset.

Mä tarjoan 100€ jos täysin virheetön ja saa vielä kaupanpäälle vuoden puhelut ja netin :D

No se siitä.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1

Mä tarjoan 100€ jos täysin virheetön ja saa vielä kaupanpäälle vuoden puhelut ja netin :D

No se siitä.
No jos en ihan väärin lukenut niin tuossahan sanottiin että ei hänen tarjoamalla lähetys tavalla onnistu ?
Tarjotahan saa vaikka maata takapihalta ?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Nexus 5
Kannattaa ostaessa myyjältä kysellä vähän, mitä kautta puhelimen ostaa. Minun kohdalla jostain syystä ei käynyt nouto. ehdotin myös postiennakkoa tuotteen tarkistus mahdollisuudella, vastaus viesti oli vain, että myyjä on saanut paremman hintaehdotuksen jostain muualta.. Vaan eipä tuo ole vielä mennyt kaupaksi.

black80

Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
n900 VARATTU***

ei enää tarjouksia kiitos, laite varattu!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Ei taida olla ihan puhdas kaveri tämä

No se siitä.
Noniin kiitos viestistäsi se auttoi välttämään karin olin siis ostamassa kyseistä luuria ja siihenhän se meni että suorastaan vaati maksamaan ennakkoon tilille ja paketti menemään matkahuollossa..

No olin kaupungilla jouluostoksilla ja olin yhteyksissä puhelimen välityksellä tähän kaveriin ja sovittiin että hän lähettää sen matkahuollossa ja maksan kuhan tulen kotiin... Mutta epäilykset heräsi kun hetken juttelin hänen kanssaan viesteillä :/ Lopulta hän sanoi että paketti on lähetetty jo että maksan vaan perään no sanoin että voin maksaa sen vaikka hakiessani matkahuollosta läppärillä hänen mailiinsa kun en kuulema sitä saa noudettua matkahuollosta ennen kuin maksan... Jota en kyllä ymmärtänyt että miten se tehdään mutta joo jokatapauksessa kyllä epäilen tämän kaverin toimia kun ei oikeestaan mikään muu käynyt kun suoraan maksu tilille ja joikein vaati ja aneli sitä !

Eli kaveri väitti olevansa Janne Ranta ja puhelin oli 040 4715761 tilinumero 571161-452172 Eli kannattaa varoa jos tälläisillä tiedoilla varustettu kaveri kauppaa jotain eikä nouto käy!

Kiitos ja hyvää joulua kaikille

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Nokia Lumia 800
Noniin kiitos viestistäsi se auttoi välttämään karin olin siis ostamassa kyseistä luuria ja siihenhän se meni että suorastaan vaati maksamaan ennakkoon tilille ja paketti menemään matkahuollossa..

No olin kaupungilla jouluostoksilla ja olin yhteyksissä puhelimen välityksellä tähän kaveriin ja sovittiin että hän lähettää sen matkahuollossa ja maksan kuhan tulen kotiin... Mutta epäilykset heräsi kun hetken juttelin hänen kanssaan viesteillä :/ Lopulta hän sanoi että paketti on lähetetty jo että maksan vaan perään no sanoin että voin maksaa sen vaikka hakiessani matkahuollosta läppärillä hänen mailiinsa kun en kuulema sitä saa noudettua matkahuollosta ennen kuin maksan... Jota en kyllä ymmärtänyt että miten se tehdään mutta joo jokatapauksessa kyllä epäilen tämän kaverin toimia kun ei oikeestaan mikään muu käynyt kun suoraan maksu tilille ja joikein vaati ja aneli sitä !

Eli kaveri väitti olevansa Janne Ranta ja puhelin oli 040 4715761 tilinumero 571161-452172 Eli kannattaa varoa jos tälläisillä tiedoilla varustettu kaveri kauppaa jotain eikä nouto käy!

Kiitos ja hyvää joulua kaikille
Homma haisee todellakin, ja pahalle. Kuka oikeasti lähettelee paketteja etukäteen???

Homma on yleensä melko selvä, ei lähetä kuvia, kova kiire, postiennakko ei käy, nouto ei käy... Nämä perus selitykset sieltä yleensä tulevat.

Voisko myyjälle antaa banaania??

jusutus

Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011
Supermoderaattori
Palaute - 100%
87   0   0
Reaktiopisteet
3524
Puhelinmalli
Note 8
Enpä mää ainakaan enää ostele mitään myyjiltä jotka eivät ilmoita yhteystietojaan/nimeään myynti-ilmoituksissa.

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
11845
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 8
Koijariksi selvisi joten jos joku on tehnyt kauppaa kyseisen herran kanssa niin turhaan odottelee pakettia. Ainakaan sillä sisällöllä mitä on ostanut.

Top Bottom