1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N900/Omnia Pro/?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja difiCa, 11/12/09.

1. difiCa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N8 Soneran liittymällä
    Elikkäs, tarkoituksena olisi hommata uusi, isolla näytöllä ja fyysisellä qwertyllä varustettu luuri, ja nuo kaksi nousivat päällimmäisinä esille, mutta päätös vaikuttaa hieman hankalalta. N900 houkuttelisi, mutta toisaalta myös Omniasta löytyy hyviä ominaisuuksia, joten päätin etsiä apua täältä. Ja jos keksitte jotain muita vaihtoehtoja, saa ehdottaa. Hintahaarukasta sen verran, että noiden kahden hintaluokassa liikutaan, ei mielellään yli kuuden sadan.

Oma puhelimen käyttö on pääasiallisesti internetiä, musiikinkuuntelua, sähköpostia, tekstiviestejä ja muuta vastaavaa, itse puhelintoiminnossa riittää perustoiminnot (ei siis tarvita videopuheluita, konferenssipuheluita, soitonsiirtoa tms.). Myös GPS on tarpeen.

Koska myös kevyttä työtä olisi kiva tehdä tien päällä ja miksei toki koulujuttujakin, Office-dokumenttien (lähinnä excelin) editointimahdollisuus olisi plussaa, kuten myös S60:stä tutun Sports Trackerin tyylisen sovelluksen olemassaolo. Nämä eivät kuitenkaan ole pakollisia.

2. tolind Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    40
    Olen itse pähkäillyt samaa asiaa ja suunnilleen samankaltaiset vaatimuksetkin seuraavalle laitteelleni olen asettanut. Olen lukenut alusta asti noita kahta N900 ketjua ja kyllä niitä lukiessa on aika pitkälle vahvistunut päätös siitä että mikä se tuleva puhelin ei välttämättä ole. Toisaalta Omnian kilpailijaksi on tulossa myös X2, Motorolan Droid on jo markkinoilla Euroopassakin, Touch Pro2 on myynnissä, HTC:ltä on tulossa uutta Android-kalustoa... Vaihtoehtoja siis on runsaasti ja ei kai sitä Omniaakaan saa vielä ainakaan kotimaasta?

Jaa tämä viestiketju