Kaveri pyysi minua kysymään täällä että onnistuuko moinen kuinka kyseisessä puhelimessa.
R raemeairo Palaute - 0% 0 0 0 Liittynyt 2.3.2008 Viestit 23 Reaktiopisteet 0 17.1.2010 #1 Kaveri pyysi minua kysymään täällä että onnistuuko moinen kuinka kyseisessä puhelimessa.
T Tonzas Palaute - 0% 0 0 0 Liittynyt 27.4.2006 Viestit 13 Reaktiopisteet 0 17.1.2010 #2 rämeairo sanoi: Kaveri pyysi minua kysymään täällä että onnistuuko moinen kuinka kyseisessä puhelimessa. Klikkaa laajentaaksesi... Onnistuu painamalla luurista SHIFT + CTRL + P - Puhelin ei näppäimiä painaessa ilmota mitään, mutta kuva sen hetkisestä näyttöruudusta tallettuu Kuvat/Screenshots kansioon.
rämeairo sanoi: Kaveri pyysi minua kysymään täällä että onnistuuko moinen kuinka kyseisessä puhelimessa. Klikkaa laajentaaksesi... Onnistuu painamalla luurista SHIFT + CTRL + P - Puhelin ei näppäimiä painaessa ilmota mitään, mutta kuva sen hetkisestä näyttöruudusta tallettuu Kuvat/Screenshots kansioon.
R raemeairo Palaute - 0% 0 0 0 Liittynyt 2.3.2008 Viestit 23 Reaktiopisteet 0 17.1.2010 #3 Kiitos.. Toimii kuulemma..