1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N90 ja yhteysongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Guest, 20/4/06.

1. Guest Vieras

ELi sain tänään nokian n90:n mutta kun koitan sen saada esim mukana tulleella kaapelilla yhdistymään niin ei onnaa. Sanoo asentelevasa niitä ajureita ja ei toimaa vaikka latasin ne erikseen nokian sivuilta ja sain ne asennettua. Sit mulla on Bluesoleilin Bluetooth-dongle ja sillä saan luuriin lähetettyä kamaa mutten mitään luurista ulos. Mikä avuksi?

2. Alberto

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Mun puhelin ainakin"juttelee" nätisti tietokoneeni kanssa. En tehnyt muuta kun pc suite koneeseen ja piuha kiinni. Hyvin toimii.

3. manta

Tykkäykset:
    0
    Kaapeliajuri ei tosiaan riitä, eikä sitä tarvitse erikseen asentaakaan, kun se on PC Suitessa mukana. Eli tiedostojen siirto ja synkkaus onnistuu vasta kun PC Suite on asennettuna.

Siitä on tullut tänään uusi versiokin ulos, 6.8

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    se kaapelin kanssa hääräminen on todellakin hankalaa, mutta sen saa pienellä kikkailulla helposti toimimaan :D, bluetooth:in kanssa se sujuu parhaiten, mutta se suurin puute on mun mielestä N90:ssä ettei siinä ole WLANia , koska bluetooth on joskin hidas tiedonsiirto yhteys

Jaa tämä viestiketju