1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N9 vs E7

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja joku88, 26/3/13.

1. joku88

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    -
    Eli käytettynä olisi mahdollisuus jompaankumpaan puhelimeen(N9,E7), kumpi olisi tällä hetkellä järkevämpi ostaa?

2. tmm

tmm Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    77
    Puhelinmalli:
    SGS5 (työ) | Nexus 4 (priva)
    riippuu vähän millaiseen käyttöön se puhelin tulee. Itse luovuin juuri E7:sta. E7 on aivan huippu, jos kirjoitat paljon tekstareita tai s-posteja eivätkä nykyaikaiset nettipalvelut ole tärkeitä. E7 on hyvin valmistettu ja kestävä. Moderniin käyttöön E7:sta ei ole; fese, youtube jne toimii, mutta hemmetin kökösti. E7:ssa micro-USB-portti on puhelimen heikko kohta, se viottuu helposti ja sitten puhelin on vainaa.

3. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Minä puolestani suosittelen N9:ä. E7 on kieltämättä hyvä, mutta alkaa jo olla vanhanaikainen, etenkin kun se käyttöjärjestelmänä on Symbian. Symbian oli joskus edistyksellinen ja minäkin olin siitä suuresti innoissani. Nyt kun joskus harvoin käytän Symbian-luuria, niin se tuntuu aivan liian monimutkaiselta ja vaikealta käyttää. E7 tuntuu toki kädessä hyvältä ja siinä on fyysinen näppis, jos sellainen on mieluinen.
    N9 on todella fiksu laite. Käyttöominaisuudet ovat huippuluokkaa, päihittää E7:n mennen tullen ja nopeudellaan. Itse pidän enemmän kosketusnäytöstä kuin näppiksestä. Kirjoitan mieluimmin Swypellä kuin pienillä fyysisillä näppäimillä, se on monin verroin nopeampaa. Jos minun valittavana olisi nämä kaksi puhelinmallia, niin N9 olisi minun ehdoton suosikkini.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Hinnallakin on väliä, mutta jos pakko noista niin mitä sillä aikoo tehdö toki merkityksensä.

N9 varmaan saa varsinkin mukavuus pisteitä enemmän ja varsinkin jos isolla muistilla niin moni valmis maksamaan e7aa enemmän hintaa, jopa reilusti.

E7 on tässä maassa paljon, joten siihen voi palata jos alkaa kaduttaa N9

Jaa tämä viestiketju