1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N85 vs c905

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja T-1000, 22/11/08.

1. T-1000

Tykkäykset:
    0
    .. huoh, melkein jo ostin tuon nokialaisen, kunnes löysin ton C905:sen.

Tullut luettua paljon pahaa nyt tosta N85:sesta.. Boottailee, liukuläppä väljä yms..

Aikalailla saman hintaisia alkaa olemaan molemmat..

Kumpaas suosittelette ?

2. Ehdottomasti C905! Minulla on ollut aina Sony Ericsson, ja varrattuna nokiaan plussia ja miinuksia ovat:

+Paljon parempi ulkonäkö
    +Soittimien toimivuus
    +Loistavat kamerat

-Käyttis jumittelee, softapäivitys auttaa

Minulla on nyt K810i, jossa on 3,2 mpix kamera, ja SEKIN on jo aivan huipputasoa, joten ajattele C905: 8,1 mpix! GPS toimivuus Ericssoneissa on huonoa, joten jos olet ostamassa pääasiallisesti navigaattoripuhelinta, osta N85. Jos taas arvostat hyvää kameraa, ulkonäköä ja toimivuutta, osta C905. Tsekkaa myös Sony Ericsson C902, sekin on ihan kelpo puhelin.

3. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Pikselithän koko totuuden kertoo.

4. Fitz-Hume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    523
    Puhelinmalli:
    XZ
    Ja Nokian 5mpix kännykät hakkaavat SE:n vastaavat mennen tullen, tuosta 8mpix en tiedä... Mielestäni tuo c905 aika järkyttävä möhkäle kylläkin.

5. Minun mielestäni C905 on aika pieni.

6. ^^JuZZe

Tykkäykset:
    5
    Pieni? 104 x 49 x 19,5 mm ei kuulosta kovin pieneltä, samaa kokoo kun N73 joka on älytön möhkäle mun mielestä. Painookin tolla Sony Ericssonilla vielä 20g enemmän :eek:

Jaa tämä viestiketju