1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N82 Kuuluvuusvika kenties.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mehulasi, 29/8/08.

1. Mehulasi

Tykkäykset:
    0
    Hyvää iltapäivää naiset ja herrat. Käytin hakua enkä tämänkaltaista ketjua vielä löytynyt mutta asiani vaivaa minua siinä määrin että ajattelin tämän olevan uuden ketjun paikka.

Sain tänään postissa Elektroni.fi-nettikaupasta tilatun Nokia N82:ni. Kaiken puolin mahtava puhelin omasta mielestäni näin pikaisesti räplättynä, mutta hämmästykseni oli suuri kun vastasin ystäväni puhelinsoittoon, kuulin kaiken mitä hän sanoi mutta hän ei kuullut minua. Äitini ja isäpuoleni soittelivat minulle kun testailimme ja tutustuimme asiaan ja totesimme että N82:ni kuuluu välillä ja välillä ei.
    Signaali/Kenttä (miten vain te ammattilaiset sitä kuuluvuutta kutsutte) näyttää täysiä tolppia joten luulen että se ei siitä ole kiinni.
    Kokeilin vaihtaa puhelimen asentoja puhelun aikana, ja välillä jompikumpi edellämainituista saattoi kuulla tavun äänestäni jonka jälkeen hiljaisuus taas alkoi.
    Korjattakoon, että täydellistä hiljaisuutta ei puhelimestani kuulu, vaan jonkinlaista "suhinaa"

Olisin perin kiitollinen jos osaisitte auttaa minua tässä kyseisessä asiassa. Tällaisen aloittelevan raksamiehen palkoilla lienee turha ostella päälle neljänsadan euron puhelimia jos niillä ei edes voi kenellekään soittaa.

Kiitoksia äärettömän paljon teille hyvät naiset ja herrat,
    ~Mehu.

Lisättäköön vielä, että olen melkoisen amatööri kyseisissä asioissa, joten äärimmäisen itsestäänselvä kommenttikin saattaa pelastaa päiväni. Kiitoksia.

2. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Kuulostaa ihan fyysiseltä mikrofonivialta, joten ei oikeastaan auta muu, kuin viedä luuri huoltoon. Jos luuri juuri ostettu, niin toivo peukalot ristissä, että vaihtavat suoraan uuteen niin ei tarvitse odotella huoltoaikaa...

3. tapio525

tapio525

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG G4
    jo vain, vanhemmissa eriksoneissa tyyppivika, kuoren ruuvvit löystyivät ja mikki menetti kontaktin, oireili juuri samalla tavalla, eli mikkivikaa minäkin lähtisin tarjoamaan

4. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Vaikka kyseinen luuri ei olekkaan ericsson :)

5. tapio525

tapio525

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG G4
    ...oireili juuri samalla tavalla, eli mikkivikaa....

6. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Mikkivika, huoltoon jos on kerran takuutakin jäljellä. Ei maksa vaivaa teettää muille.

Suhina on epäjatkuvaa lähetystä radiotiellä, jotta ei tule tunnetta, että puhuisit seinille. Taustakohina lakkaa kun vastapuoli puhuu ja jatkuu kun ei ole puhetta. Kuvailemasi suhina on siis normaalia.

7. Mehulasi

Tykkäykset:
    0
    Pahoittelen perin vulgaarista kielenkäyttöäni, mutta "VITTU SAATANA MÄ JUUR VITTU TILASIN VIIDEN VITUN SADAN EURON PUHELIMEN EIKÄ SE SAATANA TOIMI!". Mutta krhm. Taidan siis pistää huoltoryhmän pojat ihmettelemään et mitäs paskaa se väki tänne suoltaakaan. Lieneekö kellään hajua minne tämän elektroni.faggot-osoitteesta tilaamani puhelimeni voisin ojentaa huoltoon?

8. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Hmm. Eikös myyjäliike suostu vaihtamaan kokonaan uuteen? Vie lähimpään huoltoon...

9. anttitk

Tykkäykset:
    0
    Ota yhteyttä myyjäliikkeeseen, ja ehdota, että: A) vaihtavat suoraan uuteen tai B) purkavat kaupan (ja haet muualta).

Muussa tapauksessa puhelimen voit viedä oikeastaan mihin tahansa puhelimia myyvään liikkeeseen, tai suoraan nokian valtuuttamaan huoltoon.

Itse koittaisin ensimmäisena suoraa laitevaihtoa myyjäliikkeen kanssa, vastaavissa tapauksissa usein se niin on mennyt, että liike antaa uuden, ja hoitaa itselleen uuden DAP-vaihtona maahantuojalta.

Ei kannata masentua, tällasia sattuu. Joskus nokialta saattaa saada ehjänkin laitteen:)

10. Mehulasi

Tykkäykset:
    0
    Hyvää huomenta. Soittelin elektroni.fi:hin, eivät muuten vastanneet sähköpostiin, ja he pyysivät minua lähettämään puhelimeni sinne ja näin tein, kuulemma lähettävät uuden tulemaan. Pitäisi tulla ihan näinä päivinä. Kiitoksia teille avusta.

Jaa tämä viestiketju