1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N80 soittamisongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Noma, 16/5/07.

1. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Eli minulla on N80:ssi seuraavanlainen ongelma: kun yritän soittaa jollekkin, niin sitä ei pysty tekemään osoitekirjasta, ei lokista eikä esimerkiksi saapuneesta viestistä. Numeron valmiustilassa kirjoittamalla kyllä onnistuu. Tämä samainen vika on esiintynyt jo kahdessa puhelimessa (käytin huollossa ja sain täysin uuden mukaan, ~2 viikkoa ja vika tuli takaisin). Onko kellään muulla esiintynyt samanlaista vikaa?

Puhelimessa ei ole päällä jatkuvasti mitään softia yms. joka häiritsisi toimintaa.

2. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    ilmoittaako se mitään noottia kun yrität soittaa? softattiinko puhelin kun käytit huollossa? oletko koittanut itse päivittää firmwaren?

(ite en ole tuollaiseen kyllä törmännyt enkä kuullut moisesta:/)

3. samumanu Vieras

Palautitko uuteen laitteeseen backupin? Se voi tuoda vikoja takaisin, eli siis siirtää sen vanhasta uuteen..

4. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Ei mitään tapahdu. Viestissä kun painaa vihreää luuria, se kysyy kyllä että soitetaanko, sitten kun painaa kyllä niin mitään ei tapahdu. Sain siis huollossa täysin uuden puhelimen uusimmalla softalla. Päivitin itse kyllä "vanhan" puhelimen silloin, mutta vika säilyi silti.

Palautin kyllä. Pitänee kokeilla sitten tyhjentää koko puhelin alusta asti. PC Suite vaan nihkeilee yhteystietojen kohdalla eikä anna kopioida niitä koneelle jostain syystä:(

5. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Outlook käytössä? Jos on niin synkronoi yhteystiedot. Tällä tavalla ainakin omat yhteystiedot siirretty koneelle. Varmuuskopion palautukseen nyt kun luotan kuin venäläiseen katukauppiaaseen.

Jaa tämä viestiketju