1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N80 sekoaa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja triacc, 14/11/06.

1. triacc

Tykkäykset:
    0
    Onko muka normaalia että kun on vaikka vain yksi ohjelma auki niin kun on avaamassa toista, sulkeutuu automaattisesti aikaisempi? Todella kiusallista. Ei 6600 tai edes n-gage Itekseen sulkenut ohjelmia ja tuskin muistikaan voi olla lopussa kun ei voi olla kuin korkeintaan pari ohjelmaa päällää hyvällä lykyllä. Puhelin huoltoon tai missä on vika? Muilla samaa ongelmaa? Puhelimen olen päivittänyt uusimpaan mahdolliseen ohjelmistoon.

2. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    ei todellakaan normaalia.

huoltoon vaan. tod. näk. muistivika tms

3. seta

Tykkäykset:
    19
    Moi, ehkä turha ja jo tietämäsi neuvo, mutta itse ihmettelin tätä pitkään...
    Eli, oletko "sulkenut" ohjelmat siitä ns. punaisesta napista, mm. Nokian 6600 jättää sovelluksen taustalle auki, mutta N80 sulkee...
    Jos haluat siirtyä sovelluksesta toiseen ja jättää edellisen auki pitää painaa sitä valikko nappia. (olipa selvästi kirjoitettu)
    Ilmeisesti puhelin silti sulkee ohjelmia pitääkseen riittävää muistia varastossa.
    Samasta aiheesta löytyy keskustelua tuolta N80 käyttökokemuksia, muistaakseni n. 10-20 sivuilta, jos jaksat sitä kahlata läpi ;)

4. triacc

Tykkäykset:
    0
    Juuri tuosta punaisesta luurista olen painanut, jotta saisin jatkaa puhelimen muuta käyttöä mutta sitten huomaan ettei sovellus enää käykään taustalla. Olen itseasiassa kokeillutkin tuota toistakin kikkaa jota kerroit, mutta mielestäni vaikutus on sama. En ole kyllä ihan varma pitääpäs kokeilla vielä. Niin tai jos ei sovellus sulkeudu niin ainakin sen käyttämä verkkoyhteys.

Jaa tämä viestiketju