1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N73 - tavoittamattomuus

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja chocoeye, 9/11/06.

1. chocoeye

Tykkäykset:
    0
    En nyt tiedä onko vika luurissa vai kenties soneran päässä.
    Tapahtuu pari kertaa viikossa:

Tapa 1: Saan yhtäkkiä tekstiviestin, että "Vastaaja 1 uusi viesti"
    sekä soneran lisäpalvelusta "Sinulle on yritetty soittaa numerosta.."
    Puhelimessa täydet tolpat ja 3G yläkulmassa.

Tapa 2: Äsken yritin soittaa vaimolleni joka ei vastannut.
    Tiesin, että hän soittaisi kohta takaisin. 5 minuutin päästä aloin
    ihmetellä ja soitin uudelleen, hän vastasi ja sanoi, että yrittäessään soittaa minulle puhelu meni suoraan vastaajaan - ja samaan aikaan sain "Tapa1" viestit puhelimeeni.

Eli käytännössä puhelimeni menee välillä "offline" tilaan, vaikka tolpat
    ovat esim. kotonani aina täydet.

Missä vika?

2. simma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    34
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s 64Gt
    Kokeileppa laittaa gsm-puolelle ja huomaat että ongelma katoaa. Ongelma on 3G-verkossa ja puhuttu on aiheesta Saunalahden puolellakin. En tiedä sitten tarkalleen missä se vika on? Verkon priorisointi, kuormitus vai verkkovika?

Ilmeisesti nämä ongelmat ilmenee etelässä kerta täällä suunnalla en ole vielä törmännyt ongelmaan...

3. PianoPS

Tykkäykset:
    6
    Itsellä on myös Soneran liittymä ja pääkaupunkiseudulla olen käytellyt elokuusta lähtien 3G koko ajan päällä.

En ole huomannut kertaakaan, että soitto olisi mennyt suoraan vastaajaan kuvailemallasi tavalla. Vain kerran edellisellä softalla luuri käynnistyi uudelleen kun vastasin puheluun, muuten on toiminut luotettavasti.

Itse veisin luurin huoltoon tsekattavaksi.

Jos pidät puhelinta vyökotelossa, niin kannattaa ensin testata, ettei se ole syynä häiriöön. Olen kuullut joskus sellaistakin väitettävän...

4. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    No täällä E60, E61 ja N73, Soneran ja Saunalahden liittymillä tekee aivan samaa, ihan päivittäin, ei ole merkitystä onko asetuksissa GSM, 3G tai molemmat.

5. jarkkoo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS @ Saunalahti
    Täällä E70 + saunis tekee samaa jos luuri dual modessa, pelkkä 2G päälle ja ongelmat katos täysin.

Jaa tämä viestiketju