1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N73 suojakoodi unohtunut/katoaako kaikki numerot kun korjataan?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Parzi, 2/7/09.

1. Parzi

Tykkäykset:
    0
    Eli n73 puhelimeeni piti vaihtaa sim kortti, ja olin unohtanut että olin yli vuosi sitten vaihtanut suojakoodin. Nyt puhelin menee lukkoon, kun viisi kertaa yrittää.

Löysin netistä ohjeet hard resettiin ja vanhempien mallien mastercoden löytämiseen, mutta uudet bb5 älypuhelimiin se ei toimi.

Mitä jos päivitän uusimman firmwaren, katoaako kaikki viestit ja numerot?
    Entä jos vien nokia huoltoon? Pysyykö numerot? Viestit nähtävästi pysyvät.

2. samumanu Vieras

Epäilen vahvasti että päivität sitten itse tahi huolto niin numerot katoaa.

3. Niq1982

Tykkäykset:
    0
    N73 suojakoodin purkua ei voi itse tehdä, onnistuu vain valtuutetussa huoltoliikkeessä huollon laitteilla ja softilla. Tällöin toki puhelimen muisti tyhjenee täydellisesti, eli suojakoodi tekee sen minkä sen kuuluukin tehdä; estää pääsyn tietoihin.

4. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Etkö saa ainakin osan numeroista kopioitua simmille? Vai tarvitaanko siihenkin suojakoodia?

5. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    no eihän se saa edes luuria pystöön kun sim change security on päällä ja kyselee buutissa jo seccodea

6. Storck Vieras

Ei kai siihen itse saa mitään resettejä ja/eikä firmwareja ajettua kun puhelin pitää olla normaalitilassa kun päivitystä tehdään - huoltoon vaan. Kuitti mukana.

Jaa tämä viestiketju