1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N73 sim lukitus

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Nike_, 11/11/08.

1. Nike_

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys!

Ostin tänään uuden N85 puhelimen ja tarkoituksena oli antaa vanha N73 tyttöystävälleni, mutta yllätys yllätys puhelin olikin sim lukittu.
    Eli puhelin on elisan kytky joka kestää vielä 3kk, mutta tarkoituksena olisi antaa puhelin tyttöystävälle melkeinpä heti, ettei hänen uutta tarvitsisi ostaa. Olisiko kellään apua tuohon miten saisin sen lukituksen pois?
    Olen googlettanut ja etsinyt tuohon erilaisia keinoja tuohon, mutta ei ole vain löytynyt ja jotkut toimivat sivustot ovat lopettaneet missä useimmat niitä ennen purki. Tuo BB5 unlocker ei toiminut koska johtoni oli vääränlainen.
    Kiitokset jo etukäteen vastanneille!

2. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Maksat kytkyn pois niin saat aspasta tarvittavat tiedot.

3. Jair

Tykkäykset:
    2
    Vaikka puhelin olis maksettu niin silti se koodi pitäis saada vasta kun sopimus päättyy. Toki nyt näyttäis olevan niin vähän jäljellä, että voi olla, että sen koodin sais vähä aikasemmin...

4. valonlapsi Vieras

Täyttä potaskaa=)

Oon itse käyny avauttamassa viikon vanhoja luureja elisashopitissa ja 15€ summalla on homma hoitunu..

Eli nyt vaan Elisa liikkeeseen kysymäänpurkukoodia mars mars!

Jaa tämä viestiketju