1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

n73 onko toiminut?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mul on kaamee kapula, 23/10/06.

1. mul on kaamee kapula

Tykkäykset:
    0
    olen tässä miettinyt ostavani uuden puhelimen mutten en tiedä kannattaisiko odottaa vielä ensi kesään vai kannattaisko ostaa nytten n73.
    Mitä mieltä olette ostanko nytten n73 ja kannattaako sitä yli päätänsä ostaa vai odotanko uusia malleja ensi kesään??

kiitos kun autatte[/quote][/u][/i][/b]

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Älä osta, vuonna 2009 tulee hyvä kapula myyntiin, osta se.

3. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    Samaa mieltä. Odottamalla säästää. Tuo huhu 09 tulevasta mallista on tosi.

4. Bedros

Tykkäykset:
    0
    Kännyköitä tulee ja menee.. mitä turhaan odottelemaan uudistuksia, mitään älyttömän radikaalia ei luultavasti tule seuraavaan 6kk. Mutta jos pokka kestää eikä uuden kännykän tarve ole suuri niin saat odotella hautaan asti. Itse ainakin olen tyytyväinen tuohon N73:een. Ihan mieletön näyttö siinä ainakin on verranttuna entiseen k508i:hin :)

5. atticus-

atticus-

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    HTC Desire, Sonera
    Osta N73. Fuck Yeah.

6. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4729
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Tyhmän kysymyksen arvoinen vastaus.

Jos alat miettimään että tuleeko parempia malleja niin selviät hautaan asti ilman matkapuhelinta. Tekniikka kehittyy ja aina tulee uusia/parempia puhelimia. Minkälaista luuria etsit ja mitä toimintoja haet? Ennen luurin hankkimista on hyvä miettiä mitä haluaa. Sen verran voin sanoa että N-sarjalaisissa on hyvä kamera, keskinkertainen mp3-soitin, radio jne. Hyväsijoitus tuo N73 on tällä hetkellä mutta jos liian kauan mietit niin silloin onkin jo huono ostos, koska parempaa on jo silloin tarjolla.

Jaa tämä viestiketju