1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N73 Näppäimistö sekaisin.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jani.Kar, 13/1/07.

1. Jani.Kar

Tykkäykset:
    1
    Elikäs mistä tuo nyt johtuu, välillä kakkosesta tulee seiska, tähti näppäimestä tulee sitten ysi. jotain softa vikaa tms?

2. Tilppi

Tilppi

Tykkäykset:
    0
    Todennäköisesti huonosti asemoitu tai valuvirheinen näppäimistö. Huoltoon vaan!

Edit: Tai sitten ihan sähköinen vika, mutta softavialta ei vaikuttais.

3. fakifaki

Tykkäykset:
    12
    Moi.

Itselläni välillä menee tileksiin tuo näppis ja tämä taas vaikuttais softa vialta. Eli haluat vaikka viestiä kirjoittaessa v-kirjaimen, painat siis 3x kasia. Puhelin tekee joskus siten että se ei yksinkertaisesti anna kirjaimia kuin esim. U-kirjaimeen asti vaikka miten paukutat 8 lisää. Lisäksi joskus menee ihan ihmeelliseen jumi-tilaan tuo näppis, kaikki tapahtuu hirveällä viiveellä. Pitää odottaa 5s ennen kuin voi yrittää laittaa seuraavaa kirjainta ja epävarmaa on että sekään onnistuu. Minuutin odattaa ja si taas toimii ihan ok.

4. jiikoo811

Tykkäykset:
    2

5. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4726
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Toimii kunnes piirilevy syöpyy.

6. henrikk

Tykkäykset:
    0
    Noniii omassa kännykässä samalainen vika, esim. kun painan 3 tulee 7 jne,., näppäimet kuitenkin toimivat vähän aikaa kun resetoin koko kännykän, mutta ehkä noin minuutin jälkeen sama vika taas jatkuu.. Onko minulla nyt softassa vika ja eikai ole muuta ratkaisua kuin huolltoon vienti?

7. Jani.Kar

Tykkäykset:
    1
    Mulla teki muutaman kerran tuota, melkein vuoden toimi ok. sitten vein huoltoon joulukuussa kyseisen puhelimen eri vian vuoksi. tilalle tuli uusi puhelin, ns kiertopalkinto.

8. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olisikohan tuohon jotain lääkettä? Itse käyn lenkillä ja tuntuu, että oma N73 hikoilee turhan paljon, että kohta ei välttämättä enää toimi koko vehje pitemmän päälle. Olen miettinyt, että pitäisikö kääriä esim. tennissukka ympärille tai jotain vastaavaa. Mukava kuitenkin kuunnella poppia/radioita samalla, menee aika paremmin juostessa. :)

9. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    melkein paras vois olla joku pieni minigrip-pussi..ilmat pois ja tiiviisti kiinni ja taskuun

Jaa tämä viestiketju