1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N73 ME vs. SE w880i

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja aRRtsi, 25/9/07.

1. aRRtsi

Tykkäykset:
    0
    Nyt iski todellinen pulma, en osaa yhtään päättää kumman ottaisin ja varsinkaan kun SE:n puhelimista ei ole minkäänlaista kokemusta. Olen kuullut että akku ainakin kestää SE:ssä kauemmin joka olisi todella plussaa kyllä. Olen aikasemmin omistanut taas sitten n73 me:n ja mielestäni siitä en löytänyt pienintäkään vikaa. Kannattaako siis siirtyä SE:n ihmeelliseen maailmaan vai ostaa jo toisen kerran n73 me? Ps. Älkää kysykö mihin n73:ni joutui :D Ja älkää laittako puhelinvertailun linkkejä, olen käynyt katsomassa. Omakohtaisia kokemuksia, kiitos.

2. Euso

Euso

Tykkäykset:
    4
    Nyt rupesi vaan kiinnostamaan oikeasti se asia, mitä ei saanut kysyä. Eli mihinkäs se edellinen luuri joutui? :D

3. aRRtsi

Tykkäykset:
    0
    Jätin sen taksiin (kai), enkä muista koko illasta yhtään mitään. Tuliko tarpeeks hyvin selitettyä? :D

4. t_makela

t_makela Puhelinaddikti

Tykkäykset:
    408
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P+Huawei Watch
    Varmaankin kannattaa miettiä käytitkö/tarviitko s60 softia, häiritsikö N73:n hitaus ja oliko hyvä kamera tarpeellinen. Javallakin pääsee jo nykypäivänä pitkälle varsinkin SE:n käyttis mahdollistaa java-multitaskingin. W880i on kyllä selvä downgrade N73:een verrattuna, mutta tarjoaa nopeamman interfacen ja selkeästi kätevämmän koon. Hyviä puhelimia molemmat, riippuu siis ihan sun käyttötarpeista. =)

5. aRRtsi

Tykkäykset:
    0
    Tilasin n73:n, enkä uskaltanu kokeiluttaa SE:tä :) N73 oli kumminki jo tuttu ja turvallinen ja jotenki, ei tehny vaa mieli siirtyä ainakaan vielä SE:n ihmeelliseen maailmaan.

6. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Harmillista. Tuskin olisit enää Nokian leiriin siirtynyt ;) Tämä sillä varauksella, jos puhelinta haet, etkä älypuhelinta..

Jaa tämä viestiketju