1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N73 ja sovellus-ilmoitus ongelmana

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Nokia73seeker, 30/1/09.

1. Nokia73seeker

Tykkäykset:
    0
    Aina kun luurin käynnistän, tulee häiritsemään ja asentaa jotain (mitä lie, kun en itse ole mtn asennellut) jonka jälkeen teksti:

"asennusta ei voi suorittaa loppuun muistikortilta. Siirry Sovellusten hallintaa, jos haluat jatkaa asennusta."

Miten tuosta eroon?

2. samumanu Vieras

Kato vaikka sieltä sovellusten hallinnasta ekana onko joku sovellus vajaavaisesti asennettu. Sit vaikka yrität asentaa sen uudestaan tahi poistaa kokonaan. Jos ei auta ni kysele uudestaan..

3. megaexer

megaexer

Tykkäykset:
    0
    Muistikortilla voi temppuilla joku sovellus. Voi auttaa, jos kopioi tärkeät tiedot kortilta, formatoi ja asentaa ohjelmat uudelleen. Minulle on käynyt juuri samalla lailla, kun olen tehnyt hard resetin puhelimeen.

4. Nokia73seeker

Tykkäykset:
    0
    Juu, ei apua. Hallinnassa ei edes mahdollista poistaa noita sovelluksia, mitkä mielestäni voisi poistaa. Kyllä on Nokia insinöörit vielä hakusessa. Tämä luuri saa nyt riittää, niin hidas muutenkin että hermot menee jo käynnistäessä. Sama hitaus jatkuu, kun saapuu uusi tekstiviesti, odotella saa, että pääsee edes lukemaan. Eikä ongelma poistu päivityksillä, huomattu on.

Mikähän Nokia malleista olisi puolet tätä ohuempi ja ehkei muutenkaan yhtä lelumainen tarvitsisi olla, metallikuoret plussaa ja parempi kamera paremmalla salamalla. Mihinkään nettikäyttöön en puhelinta käytä, sähköpostini luen oikealta näytöltä matkoillakin. MiniSD-paikallinen vielä kun olisi, niin ei sitäkään tarvitsisi ostella taas erikseen.

5. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Nokia 6700 Classic voisi noilla vaatimuksilla olla aika passeli laite sulle. MicroSD kortteja tosin syö, ei MiniSD, mutta näinhän ne taitaa kaikki nykypäivänä.

Jaa tämä viestiketju