1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N73 ja navicore

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja magister, 29/8/06.

1. magister

Tykkäykset:
    0
    Tässä ketjussa oli jo aikaisemmin sama kysymys mut kunnon vastausta ei tullut joten kysyn teiltä uudelleen...

Toimiiko navicore s60v3 (eli se joka toimii nyt myös N80:ssä) N73:ssa navicoren pakkauksen Insmat SirfIII palikalla VAI tarvitaanko jokin toinen palikka ja jos tarvitaan niin mikä VAI pitääkö odotella N73:n versio päivitystä?

Tiedän ettei navicore tue vielä N73 mutta jotkut ovat tässäkin ketjussa N73:n ja navicoren omistajia joten ainakin he tietäisivät asiasta. Onko nyt luurin vaihto jälleen edessä? Harmittaa nyt kun sitä ei tullut kysyttyä silloin kun ostin tämän N73:n, koska navicore hankkiminen ei ollut ajankohtainen... Luurikaupoissa eivät nyt uskaltaneet ottaa riskiä ja kokeilla??

Vastaustanne odotellessa...

2. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Minä olen ottanut riskin (jonka asiakaskin tiesi), ja voin todeta että ainakaan tuolla Nokian palikalla on ihan turha koittaa. Palikko on kyllä satelliittiyhteydessä, mutta Navicore ei sitä tajua. Nyt vaan odotellaan puhelimeen uutta softaa.

3. Waiski

Waiski Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    184
    Puhelinmalli:
    iPhone 7+ 32Gt

Terve...

Eilen kokeiltu yhdistelmä N73+Insmatin Sirffi3 ei toimi.
    Pätkii samoin sinihammasta kuin N80 ennen päivitystä.

Waiski

4. pantero

Tykkäykset:
    0
    näin ilmotti aspa mulle:

"Hei!
    Kiitos yhteydenotostasi

Navicore ei vielä ole yhteensopiva Nokian N73-puhelimen kanssa. Tällä hetkellä
    odotamme puhelimeen ohjelmistoversiopäivitystä, minkä jälkeen voimme testata
    ohjelmistomme ja tarkistaa jos se tarvii vielä korjausta tai patchia. Sen jälkeen
    ohjelmiston pitäisi olla N73-yhteensopiva.

Ystävällisin terveisin,
    Navicore asiakaspalvelu"

mun N73 ja nokian palikka kyllä toimii hetken navicoren kanssa mutta vain hetkittäin. yleensä puhelin jumittuu muutaman toiminnon jälkeen.

5. Naukkis

Tykkäykset:
    2
    Niin, mulla ainakin toimii ihan ok Pretecin pulikan kanssa. ( Pretec model no: RBT-1000)

6. PianoPS

Tykkäykset:
    6
    Mites on, jos laitat "seuraksi" bt-handsfreen?

7. Naukkis

Tykkäykset:
    2
    En omista handsfreetä, oon periaatteesta niitä vastaan. (ainakin niin kaun kun eka sakko tulee ;))

8. PianoPS

Tykkäykset:
    6
    Ehkäpä juuri siksi toimii... pelaako myös saapuneen tekstiviestin tai puhelun jälkeen? Jos toimii, niin onko tarvinnut muuttaa mitään luurin oletusasetuksista?

Itsellä ei ole kokemusta juuri Navicoresta, mutta Wayfinder, Sonera Navigaattori ja SmartComGPS pätkii jatkuvasti sekä Nokian LD-3W:n ja Insmat Sirf III:n kanssa. Myös ilman bt-hf:tä (BH-900) ja etenkin sen kanssa...

Näköjään Navicorekin odottaa tuon edellä olevan mukaan softapäivitystä N73:een, joten toivottavasti se ratkaisee ongelman.

9. Naukkis

Tykkäykset:
    2
    Muuta en tehnyt, kuin kopioin sovelluksen kortille, heitin kortin sisään. Puhelut, viestit jne. Toimii ok. Kilometrejä tulee vuodessa +40 tkm ja aikapaljon on salovaara siitä opastanut. Tällä luurilla menty 5 tonnia ja ei ainakaan mulla oo ongelmia ollut. ;)

Jaa tämä viestiketju