1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N7210 + "Sim kortti hylätty"

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Mika73, 30/12/02.

1. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Puhelin ilmoittelee aina välillä.. "Sim kortti hylätty".. Tästä pääsee eroon sammuttamalla virrat ja käynnistämällä puhelimen uudelleen.

Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

Eikai se kosketus häiriö ole, kun virtabootti auttaa.

2. iNdo

iNdo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    195
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    On aivan sama vika. Pitää viedä puhelin huoltoon sitten kun uusi softa on saatavilla ja valittaa kerralla kaikista vioista.

3. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Minä odotan ihan samaa.. Saisivat korjata koko roskansa kerralla.

4. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    6610 ei ole koskaan tehnyt tuota. Aika ihme sinänsä että siinä/niissä on samanlainen tukeva simin pidike kuin 6110 aikoinaan.
    Olettekos varmoja että syy ei vaan olisi sim-korteissanne.

(Tässä vielä varmuuden vuoksi kuva pidikkeestä jos vaikka 7210 olisikin erilainen)

5. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Simmi on kyllä uusi, sillä vanha (ikivanha) simmi ei toiminut, kun 7210 käyttää pienempää jännitettä. Tuo tulee satunnaisesti.

6. iNdo

iNdo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    195
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Sim-kortti toimi kyllä vanhassa 3310:ssä aivan loistavasti, mutta sittenhän tuo selviää kun vie luurin huoltoon.

7. pertti666

Tykkäykset:
    0
    mun 6610 on kyllä tehnyt uudesta asti tuota vähän väliä, softa on tämä surullinen 3,09

8. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    munkin 7210 ja jo myyty 6610 tekivät myös tuota,
    ja softana tietenkin "mahtava" 3.09!

9. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Oletko tosissaan sitä mieltä, että tuo sim-pidike on hyvä? (Vai oliko sarkasmia?) Mielestäni siihen tulee suht helposti väljyyttä, jolloin tulee justiin noita "aseta sim" -vikoja.
    6310i:ssä on hyvä pidike - muistaakseni myös 3310:ssä..(?)

10. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Varastoon on jääny hirvee kasa noita pidikkeitä, pakko myydä pois!! ;) No on se kai sitten hyvä ku meinaan exlink käyttää samallaisia systeemejä. (Exlink on simkorttiadapterien valmistaja) Mulla 6210ssa sellanen adapteri ja hyvin toimii...

11. Mika73

Tykkäykset:
    0
    On se mukavaa, kun tänään taas jäi puheluita saamatta ja tekstiviestit tulivat pari tuntia myöhässä, kun puhelin oli päättänyt taas näyttää ruudulle "Sim kortti hylätty".

Nokia voi sitten maksaa myös palkkaa, jos minä olen joku prkl.. beta testaaja...

12. iNdo

iNdo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    195
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Tänään meni puhelin huoltoon mm. tuosta viasta/ominaisuudesta.
    Offtopic: Kuinka kauan puhelimella on "normaali" takuuaika? Rupesin tätä miettimään, kun liikkeen, johon vein puhelimen huoltoon, myyjä sanoi että jos menee epätavallisen pitkään, niin pitää soitella puhelimeni perään etteivät he ala periä lainapuhelimesta vuokraa.

13. pocket.demon

Tykkäykset:
    0
    Missäs täällä etelä-espoon (Ison-Omenan lähettyvillä) alueella olis nokian huolto ei jaksais stadiin asti lähtee sitä viemään, siis ihan oikea huolto eikä että ne vaan lähetää sen jonnekin huolettavaks... niin ja mieluiten pitäis vielä saada vastaava puhelin sieltä lainaks..

14. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Olen sitä mieltä. Minun 5110 se toimi hyvin ja 6610. Minusta tämä kyseinen pidike on paras pidike mitä nokia on keksinyt. 6310 pidikkeestä minä en pidä yhtään sillä tulee sitten useammin aseta sim-kortti lappusia. 7110 jossa on tuo sama kuin 6310 pyysi usein simiä.

15. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Tuo on aika harvinaista, lähinnä sattumaa jos saat täysin vastaavan puhelimen huollosta.

Kumma, tuolta ei näyttänyt löytyvän Espoota laisinkaan, mutta kai sielläkin nyt joku huolto on ?
    http://www.nokia.fi/puhelimet/asiakastuki/huoltoliikkeet.html

16. Make80

Tykkäykset:
    0
    Sama ongelma minullakin. Melkein joka päivä tulee sellainen tilanne, että jos olen esim ulkona kylmässä jonkun aikaa niin kun otan puhelimen taskustani niin siinä lukee "SIM-kortti hylätty" tai se on sammunut. Alkaa pikku hiljaa ketuttamaan tämä luuri. Oikein mainio puhelin muuten mutta ei siedä yhtään ulkona oloa kylmässä.

17. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    SIM HYLÄTTY

mulla 6310i,sitä ennen 6310,ennen 7110,ennen ....................................mobira 2000 ei koskaan SIM HYLÄTTY paitsi kun tiputtaa puhelimen lattialle niin joskus ?

kerran erehdyin oli ascom crystal=erkki gh97,ei toiminut

Jaa tämä viestiketju