1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N7210 akkupalkit eivät vähene (softapäivityksen jälkeen)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mika73, 15/1/03.

1. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Päivitytin puhelimen ohjelmiston tänä uusimpaan ja nyt akunvarausnäytön palkit eivät vähene ollenkaan, vaan akku näyttää kokoajan täyttä.

Onko muilla vastaavia ongelmia?

Täytyykö puhelimen ohjelmisto nyt päivittää uudelleen.. ja saan taas rukata kaikki asetukset kohdalleen ja hakea maksulliset soittoäänet ym jälleen kerran..

Se olisi vissiin liikaa pyydetty, että puhelin toimii...

2. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Siis jos olet tänään päivittänyt niin pitäisikö niiden tänään tippua..?

3. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Puhelin on päivitetty eilen (ma). Illalla palkit näyttivät täyttä ja aamulla puhelin oli sammunut tyhjän akun takia. Latasin puhelimen uudelleen.. ja palkit eivät kulu.

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Koittanut ottaa akkua irti tai palauttaa tehdasasetuksia?

5. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Akkua olen irrotellut, ei auta.. Ja juuri kun sain kaikki asetukset kohdalleen ei tehdasasetuksien palauttaminen oikein..

Eli eiköhän se mene takaisin huoltoon.. Toivottavasti ei kaikki taas tyhjene.

6. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Puhelin sitten ilmeisesti hajosi huollossa ensinmäisen epäonnistuneen päivitysyrityksen yhteydessä..
    Käytyn tänään luurin huollossa uudelleen ja kuulemma ohjelma ei asennu puhelimeen.. Päivitysohjelma kuulemma vain kaatuu.

Eivät edes suostuneet ottamaan omia sovelluksia/kuvia/soittoääniä talteen, hukkaan menivät nekin eurot.

Jatkoa seuraa..

Kiitos Nokia!

7. Late

Tykkäykset:
    0
    Tuttua, tuttua, tuttua.... Tuosta on aivan liikaa kokemusta. :\

8. peuhka66

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    0503141592
    Itse kävin eileen huollossa 6610 näyttämäsä. Sanoivat että Nokian niille lähettämä huoltosofta ei toimi. Olisi pitänyt lahettää puhelin nokialle softausta varten. Mikä on huolto aika kun kaikki huoltosoftan rikkomat puhelimet korjataan tehtaalla?

9. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Ai, joku muukin puhelin on sitten hajonnut... :(

10. nible

Tykkäykset:
    0
    tänään hain oman 7210 huollosta ja käyttelin sitä siinä illan mittaan ja ihmettelin että ku akku näyttää täyttä vaikka pari palkkia olis jo luullu menevän. Kännistin sit luurin uuestaan ja kaks palkkia oli lähteny pois.

pitää tässä nyt yön aikana kattoo että vieläkö näyttää samaa palkki määrää ja viedä sit takas huoltoon jos siltä näyttää.

11. Sami

Tykkäykset:
    1
    Itselläni on 4.18 päivityksen jälkeen toiminut normaalisti tuo akkumittari.

12. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Veikkaisin että minullakin on tuo akkupalkki ongelma. Kun sain luurin huollosta se sanoi että oli täysi lataus. Siskoni kokeili hänen 8310 minun akullani (hän haki sen samalla huollosta ja oli saanut uuden akun joten ei voinut testata). Kun taas laitoin akun luuriin sanoi se että on 4 palkkia jäljellä.
    Aika paha bugi tuo kyllä on.

13. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Onhan se, jos akkuvarausmittari toimi enään.. :(

Ja uudelleen päivityskään ei onnistunut. Jotain mätää..

Pitää huomenna kysyä puhelimen perään.

14. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Palkit ovat vähentyneet tänään :). Eli siis minulla se toimii :D

15. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo yhdyn todellakin samaan!!
    Mulla on 3510i ja sille on tehty vaikki mitä mutta ei prkl tule kuntoon. Oli esim. huollossa kun näppäimet ei toiminu kunnolla. No puhelin tulee softapäivityksen kanssa vaan takaisin. Sanottiin että kyllä toimii. No ei varmana toimi. Ja nyt kaikki javapelit sun muut tilttaa puhelimen. Siis ei.....!!!!!!!
    Laitoin Nokialle kritiikkiä muttei ne sieltä uskalla vastata ;)

16. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin ja vieläkin on puhelin paskana! Taas lähtee huoltoon. Siis ensi kerralla kun vaihdan puhelimen mietin kyllä kahdesti onko se Nokia. Ja taidan arvata ettei ole

17. mr_man

Tykkäykset:
    0
    Eilen kävin Konalan Mäkitorpassa ja ilmoitin myyjälle että haluaisin päivittää 7210:llani koska se sammuilee ja näyttö värisee tms. Kerroin myös että kuulun club nokiaan. Myyjä ilmoitti että päivitys maksaa 28 euroa jos haluan luurin samantien mukaan. Kusetettiinko minua? wtf.

Jos kusetettiin niin sanokaa Helsingin alueella joku liike joka ei vaadi maksua. Thanks.

18. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Et kai maksanu????!!!
    Takuun aikana päivitys on ilmaista!!!!
    Jos maksoit, valitettavasti sua kusetettiin!!
    Mene vaatimaan rahat heti takaisin jos maksoit nimittäin mä sain deskistä kaikki ilmaiseks. No mul kyl hajos 3510i samassa rytinässä

19. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mä kävin tänään TAAS huollossa kun ei syttynyt valot kun joku soitti... aikamme siinä kaikkea koitettiin ihan uudella sekä minun puhelimellani kunnes huomattiin että vika on siinä että kun soittaja ryhmälle laittaa polyfonisen soittoäänen niin valot ei syty puhelun tullessa vaikka tavallisella syttyy...ne syttyy myös vaikka ois mikä soitto ääni jos se ei ole soittaja ryhmän äänenä vaan oletus äänenä.
    koittakaas joku kenel on 7210....eli soittaja ryhmälle galleriasta soittoääni sitten soitat siihen, ei pitäis syttyy valot mutta jos soitat sellaisesta numerosta (tai numerottoman) mikä ei ole missään soittaja ryhmässä niin valot syttyvät.(toivottavasti joku tajus mitä tarkoitin)

tämä vika ei ollut yksin minun puhelimessa vaan myös aivan uudessa pakkauksesta otetussa elikkä nokialta on varmaan unohtunut tuo
    olis kiva saada valot kun joku soittaa ja on pimeetä :)

20. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Kyllähän kaikkien liikkeiden pitäisi päivittää ilmatteeksi kun puhelin on niin buginen. Minä päivitin omani PDA huollossa. Siellä he eivät edes kysyneet mistä olen luurini ostanut. Ainoa mitä he halusivat tietää oli että miksi haluan päivittää.

Jaa tämä viestiketju