1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N72 ja N73 näppäimet, onko eroja koossa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Neito, 13/7/06.

1. Neito

Tykkäykset:
    0
    Onko kukaan päässyt vielä tutustumaan N73:een ihan livenä, onko tietoa miten sen näppäimistö eroaa N72:n näppäimistöstä? Olin nimittäin hämmästynyt miten pienet näppäimet on N72:ssa, tuntuivat tosi ahtailta jopa naisen sormille.
    Mietin vaan tässä, kannattaisiko odottaa sitä N73:sta, vaikka tuo pinkki N72 muuten kiehtookin.

Tietäisittekö onko N73:ssa ne näppäimet yhtään koholla? Tuossa N72:ssa kun se näppäimistö on täysin sileä ja litteä, suorastaan liukas, eikä tunnu käytännölliseltä. Kumma juttu kun puhelimissa vain näppäimet pienenee vaikka puhelimen koko ei pienimmästä päästä ole.

2. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Minun mielestäni N73:sessa on pienemmät näppäimet kuin N72:sessa.

http://www.fony.sk/photos/nokia/ tuolla on paljon kuvia joista näppäinten ominaisuuksia voi silmämääräsesti vertailla.

3. Neito

Tykkäykset:
    0
    Kiitti paljon tosta linkistä, noista kuvista sai jo paljon paremman käsityksen. :)

Mulle jäi vain mielikuva, että N72:n näppäimet olisi tavallaan matalammat kuin N73:n ja se vaatisi aina sitä että pitää kirjoittaa viestejä sormi poikittain ettei paina kolmea näppäintä yhtä aikaa.

Kehukaa käyttäjät N72:n näppäimistöä jos siihen tyytyväisiä olette, että saisin ostopäätöksen tehtyä! :D

4. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Käyttäjä en kyllä ole, mutta mitä kys puhelinta taannoin testasin, niin itse ainakin pidin n72:n näppäimistöstä.

5. gold

Tykkäykset:
    0
    Olennaista on myös se, mitä laiteversiota olette kokeilleet? Protojen suhteen ei kannata tehdä varsinaisia johtopäätöksiä...

Jaa tämä viestiketju