1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N72 ja datakaapeli-ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja stessu, 4/3/07.

1. stessu

Tykkäykset:
    0
    Eli tänään ilmeni tällainen ongelma, että puhelin ei tunnista että olen kytkenyt siihen kaapelin joka on tietokoneessa. Mitään ei tapahdu kummassakaan päässä kun tökkään kaapelin kiinni.
    Puhelin on bootattu pariin otteeseen, tietokone on käynnistetty uudestaan, ajurit on asennettu uudestaan.
    Kuulokkeet toimivat, joten en usko että puhelimen liittimessä olisi vika.

Ainoastaan yhden kerran sain puhelimen näytöllä vilahtamaan "datakaapeli kytketty" kuvakkeen.

Mitä tässä vielä keksisi?

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Käytät akkua irti puhelimesta ja varmistat etteivät datakaapelin liittimet ole vääntyneet ja kontaktiin tullut väljyyttä.

3. stessu

Tykkäykset:
    0
    Akku käytetty irti, sekä olen kokeillut hieman liikutella kaapelia kun se on ollut kiinni kontaktin saamiseksi, mutta ei ole auttanut.

4. IgorV

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S II GT-I9100 Saunalahti
    Itellä takkuaa samaisen puhelinmallin kanssa tuo kaapeli. Tähän asti kuitenkin koneen tai puhelimen bootti auttanut tai liittimen liikuttelu. Tuntuu että ei johtuis liittimen väljyydestä, kun boottien ja erinäisten säätöjen jälkeen toimii taas aivan normaalisti.

5. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    174
    Puhelinmalli:
    OP2
    Taitaa olla aika tyypillistä näiden uusien nokioiden kanssa tämä kaapeloinnin kosketushäiriöt. Itse käytän pääasiassa BT:tä. Eilen tuli pakollinen tarve kaapelin käyttöön, ja voit uskoa, että ramppasin varmaan joku 5-10 kertaa liitintä irti/kiinni, ennen kuin PC suite hyväksyi yhteyden. Tämän jälkeen puhelinta/kaapelia ei saanut liikuttaa pätkääkään tai yhteys katkesi jälleen.
    ==> Vaatii kärsivällisyyttä.

Jaa tämä viestiketju