1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N71 kaatuilee - muilla kokemuksia?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja userat2, 15/7/06.

1. userat2

Tykkäykset:
    0
    N71, ostettu Suomesta kesäkuussa, kaatuilee säännöllisen epäsäännöllisesti. Onkohan muilla samaa ongelmaa?

Sammuu itsestään esim. laukussa - vaikka näppäinlukossa ja virtaa piisaa. Tekstaria lukiessa saattaa jämähtää, näyttö sammuu ja haaleana taustalla näkyy kaatunut softa. Virtanäppäimen lyhyt painallus käynnistää uudelleen. Muuten toimii hyvin, tosin vanhempiin nokioihin verrattuna on hidas.

Onkohan päivityksestä apua, ts. onkohan sellaista jo olemassa? Kokemuksia?

KZ

2. -mikki13-

Tykkäykset:
    0
    No kun yleensä on kyseessä älypuhelin, niin se olisi hyvä joskus silloin tällöin sammuttaa, koska muuten puhelin saattaa alkaa sekoilemaan jopa itsestään boottailemaan. Olen itse myös törmännyt tällaiseen monessa s60 puhelimessa. Ja lisäykseksi vielä: Series 60 puhelimet ovat aina hitaampia kuin vanhemmat puhelimet.

3. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Ei enää edes ole. 6131 on jopa hitaampi kuin N80:nen.

4. Juunas123

Tykkäykset:
    0
    Mulla on vähän samanlaisia ongelmia Nokia 6630ssa

5. temezii

temezii

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    Itselläni oli myös ongelmia kun aukaisi itsestään näppislukon ja soitteli itsekseen ja myös buuttasi itseään.
    Ongelmat loppuivat kun otin pois vyökotelosta jossa oli magneettiläppä, kyselin myös huollosta ja sanoivat että ei pitäisi pitää sellaisessa kotelossa missä on magneettiläppä.

Jaa tämä viestiketju