1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N70 viestibugi

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja nocona, 3/4/06.

1. nocona Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Onkohan kenelläkään muulla ilmennyt kyseisessä luurissa tällästä? :

Kun lähetän tekstiviestin, se ei mene lähetetyt kansioon vaan jää roikkumaan lähteviin, välitystiedot kuitenkin tulevat ja viesti kyllä menee perille. Useita viestejä ei pysty lähettämään samaan aikaan ja muutenkin välillä tulee ilmoitus "viestin lähetys epäonnistui". Aika oudolta vaikuttaa mielestäni.

2. sputnic_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    27
    Puhelinmalli:
    milloin mikäkin
    Juu kyllä on tullut vastaan pariin otteeseen. Syytä en kyllä keksi, käynnistämällä luuri uudestaan viesti ei ole enää lähetettävien kansiossa.

Ei ole kyllä enää tullut vastaan softapäivtyksen jälkeen, mutta se voi olla vain yhteensattumaa. Voi liittyä siihen, että viestit tallentuvat muistikortille tai kun poistuu liian nopeasti Viestit -osiosta. Harmiton bugi ainakin minun kohdallani.

3. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Muuten olisin kysäissyt, että onko N70-puhelimessa viestilaskuria? Ja jos on, niin mistä sen löydän?

4. nocona Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Aika harmitonhan tuo kyllä on, mutta sinänsä ärsyttävä että joutuu välillä käydä tarkastamassa onko tullut lähetysvirhe vai onko viesti oikeasti lähtenyt mutta jäänyt vaan roikkumaan sinne. Minulla ne jää sinne nimittäin lähes jokakerta, viimeksi lähetetyistä 20 viestistä 3 on menny lähetettyihin normaalsiti ja muut jäänyt sinne, eli voisin kanssa kokeilla tuon softapäivityksen käydä tekemässä, paljos se softapäivitys maksaa?

5. ekto

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N900 Elisa
    Mikä liittymä? Mulla ei tollasta tapahu...

6. nocona Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Elisa on liittymä.. Tuo on siis tuommonen Elisa paketissa mukana tullut luuri

7. ekto

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N900 Elisa
    Itellä myös elisan liittymä ja ei ongelmia... Ehkä se on jotenkin aluekohtanen?

8. sputnic_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    27
    Puhelinmalli:
    milloin mikäkin
    Se on ilmainen jos vain takuuta löytyy.

9. a_ndy

a_ndy

Tykkäykset:
    0
    Mulla on sama homma 6670 puhelime kanssa. Olis mukava saada kuntoon

10. jiikoo811

Tykkäykset:
    2
    Ja mulla sama ongelma 6680:ssa. Ja liittymä on sonera kuten allekirjoituksesta näkyy. Tuntuu että tämä ongelma on tullut samaan aikaan kun kytkykauppa alkoi??? Itsellä kyllä jo liki vuoden ollut tuo 6680. Outoa kun tuntuu tuo ongelma olevan eri puhelinmalleissa ja eri operaattoreilla. Ilmeisesti muissa kuin S60 ja S80 malleissa ei ko. ongelmaa ole esiintynyt?

11. a_ndy

a_ndy

Tykkäykset:
    0
    Kummalta kyllä vaikuttaa. Tuota softausta ajattelin kyllä yrittää kun on takuutakin mukavasti voimassa. Pystyyköhän ne tekemään tuota ihan perusliikkeissä vai pitääkö olla Nokian oma huolto?

12. jiikoo811

Tykkäykset:
    2
    Jotenkin tuntuu ettei softaus auta...itse softannu 6680 ehkä kuukausi sitten uusimpaan firmwareen...Ja kun samaa vikaa on eri S60 luureissa ja jollain kai kommukassakin ja kaikkiin on ilmestynyt ko. bugi täs kuluneen viikon sisällä operaattoreista riippumatta??? Ilmeisesti operaattorit ovat päivittäneet joitain viestikeskus softiaa tai mitä lie??? Nyt kun tuo kytkykauppa on alkanut ja mobiili-tv toimimaan ja videopuhelut myös...Hmmm... aika mielenkiintoista että samaan aikaan normi sms viestittelyssä on ongelmia...

13. a_ndy

a_ndy

Tykkäykset:
    0
    Itse sain ainakin toistaiseksi puhelimen taas kuntoon ihan tuolla alustuskikalla kun uudestaan koitin. Eli: 1) Akku pois 2) Pohjassa vastausnäppäin+tähti+"3" bootin ajan. Näytölle pitäisi tulla Formating... teksti ja kun palkki on lopussa niin puhelin oli kunnossa. Puhelimessa oltava varmasti virtaa koko alustuksen ajan muuten puhelin on entinen. Kännykkänä Nokia 6670

Jaa tämä viestiketju