1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N70 vai 5500

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Stani, 1/2/07.

1. Stani

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Olisi jälleen puhelimen vaihto edessä ja olen katsellut otsikon mukaisia malleja.
    Tiedän sen verran, että n5500 on uudempi käyttöjärjestelmä (S60 3rd Edition) ja taas N70 vanhempi (S60 2nd Edition). Miten noitten järjestelmien erot huomaa arkikäytössä ja kumpaa suosittelette?
    Miten muuten puhelimet eroaa toisistaan noin arkikäyttöä ajatellen, unohdetaan siis kaikki kalori- sekä askelmittari toiminnot?.
    N70 on kuitenkin mahdollisuus videopuheluihin,mutta missä hinnoissa niiden hinnat on? Tarvitaanko tuota 3G yhtyttä periaatteessa mihinkään muuhun?

Keskusteluja lukemalla on ainakin selvinnyt se,että kummassakin on omat ongelmat:

N70:
    - softa takkuilee ja sekoilee, näin olen ainakin päätellyt ihmisten kommenteista.
    - Vanhanaikainen?

5500
    - Yleisin ongelma taitaa olla se kuuluisa näppäinmaton irtoaminen kulmista jonka ansiosta tulee tutuksi liikkeen myyjät :).
    - Muita ongelmia/vikoja?

Kumman itse ottaisitte?

Toki saa sanoa mielipiteensä ilman kommentteja tai perusteluja. Olisi myös mukavaa kuulla kokemuksia puhelimista, mutta mielellään asiallisia joissa ei vain ilmoiteta puhelimen olevan sieltä ja syvältä.

2. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Kokeilin tuossa vähän aikaa sitten tuttavan N70-puhelinta ja hyvältä sen käyttö vaikutti.

Muuten hankkisin itse modernimman S60 3rd editiolla varustetun laitteen.

Oletko harkinnut E50-mallia se olisi mun valinta tuossa alle 300 euron hintaluokassa. Varsinkin kokomusta kuorinen Metal black versio on varsin tyylikäs :)

Jaa tämä viestiketju