1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N70 ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Friski, 10/8/07.

1. Friski

Tykkäykset:
    0
    Hei!
    Nyt on jo hetken aikaa ollu tuossa n70:ssä sellanen ongelma että kun tulee tekstiviesti niin ei tule minkäänlaista hälytysääntä eikä siihen näytölle tule näkyviin että uusi viesti saapunut, eli pitää laittaa viestit ja sieltä saapuneet että näkee onko tullut viestejä :/ ja melkein sama juttu puheluissa, soittoääni kyllä kuuluu mutta ainoa ongelma on että näytölle ei tule näkyviin tulleita puheluita ja nekin pitää tarkistaa aina lokista..

Uusin ohjelmistopäivitys on käytössä ja muistikortinkin olen alustanut, mutta ei näytä auttavan :( asetuksetkin on käyty läpi moneen kertaan että olisiko siellä jotain väärin.

Ei viitsisi tuon takia huoltoon viedä :D eli kaikki apu otetaan vastaan!

2. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    174
    Puhelinmalli:
    OP2
    Oletko kokeillut sammuttaa puhelinta? Vaivaako ongelma uudelleenkäynnistyksenkin jälkeen (s60 luurit pitäisi sammutta n. kerran viikossa)?

3. Friski

Tykkäykset:
    0
    Tuo ongelma on ollut jo ainakin kuukauden ajan ja olen sitä itse yrittänyt saada kuntoon, mutta ei onnistu. Eli sammutettu on useita kertoja, ja ei ole ollut mitään vaikutusta.

Aattelin myös jos olisi joku virus tullut, koska silloin kun tuo meni tuohon kuntoon niin ei ollut lisenssiä siihen virustorjuntaan, mutta hankin siihen sitten sen lisenssin mutta ei löytänyt mitään viruksia.

Ja olen ajatellut vaihtaa tuon puhelimen 6290:en joten olisi hyvä jos saisi tuon oman toimimaan, niin voisi sitten myydä sen.

4. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4682
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Puhelimen sammuttaminen ei niinkään auta, vaan buuttaminen. Eli virrat päällä tempaiset akun irti. Virus ei tuollaista tee ja virustorjuntaa puhelimeen et tarvise miköli et ihan mitä vain bluetooth viestejä/ohjelmia anna asennuttaa.

Mikäli softapäivitys ei auta, niin soitto operaattorisi asiakaspalveluun, mikäli vika ei sieltä löydy niin laite huoltoon.

5. Friski

Tykkäykset:
    0
    No nyt tiedän mikä on ongelmana :D .
    Eli kun yritin varmuuskopioida puhelimen muistia niin tuli ilmoitus että ''viestitukea ei ole asennettu liitettynä olevaan puhelimeen. Viesteistä ei voi tehdä varmuuskopiota. Lue tukiosasovelluksen asennusohjeet ohjejärjestelmästä''.

Mutta nyt on sitten ongelmana että ei ole hajuakaan kuinka tuo asennetaan :/
    joten jos joku tietää niin sano ihmeessä :D enkä ees tiedä mikä tuo ohjejärjestelmä on :D

Kiitos jo etukäteen!

6. june74

Tykkäykset:
    0
    Sanoisin että teeppä uudestaan ohjelmistopäivitys , tainnut jotain mennä hieman "käteen" softauksessa...

7. Friski

Tykkäykset:
    0
    Muuten kyllä voisin päivittää softan muttakun nuo viestit ottaisin mielelläni talteen kun niitä on noin 3000. Mutta kone sanoo että viestejä ei voida varmuuskopioida koska puuttuu joku tekstiviestituki :/

Lähetin nokia care:n myös viestiä että kuinka pitäisi toimia tässä tilanteessa, mutta ei ole tullut vielä vastausta :( .

8. jkaart

Tykkäykset:
    3
    Ei muutaku kynä ja paperia esiin...! ;)

9. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    tä. mitä helevettiä niillä vanhoilla viesteillä tekee.. sulla on paha riippuvuus kuule :D

eiköhän sitä nyt muista suunnilleen mitä niissä on puhuttu.. jossei, niin kannattaa rajoittaa sitä aivosolujen tuhoamista alkoholilla :p

10. june74

Tykkäykset:
    0
    voithan toki tehdä sille ns. Formatoinnin mutta katoaa ne viestit silti .
    ja sitäpaitsi jos se niin sekaisin on , niin ei missään nimessä pidä ottaa varmuuskoipioita tai ainakaan mennä palauttamaan niitä .

11. Friski

Tykkäykset:
    0
    Noilla viesteillä on tunnearvoa ;) no voishan niitä pikkusen poistella :D jos se auttais.

Ei mun ikävuosina oo vielä niin paljon alkoholia kerinnyt juomaan että liikaa aivosoluja olis tuhoutunu :D!

Ja tietenkin mä tein varmuuskopion :p ku yritin yksin saada tota toimimaan niin yritin päivitää softan niin piti ottaa varmuuskopio :/ no ei voi mitään :D

Nokialtakaan ei oo vielä tullut mitään vastausta tuohon mun kysymykseen :(

Aika perseestä tämmönen :/

12. daysleeper

Tykkäykset:
    0
    Mulla sama viestivika elikkäs viestistä ei tule mitään ilmoitusta vaan joutuu iana tarkisteleen onko tullut viestiä.Puhelin lähti nyt toista kertaa huoltoon,nyt osa napeista meni pimeäksi joten huoltoonhan se piti kantaa :)

13. static

Tykkäykset:
    0
    N70 meni mykäksi - ja kuuroksi

Mulla on outo symboli näytössä tuossa ylärivillä. Mielestäni se on sama mikä tulee jos kytkee handsfreen kiinni, eli tuollaiset kuulokkeet.
    Ja se ilmestyi siihen itsekseen, tänään kun nappasin puhelimen pöydältä huomasin tuon symbolin. Akun poisto ei auta.

Ongelma on siinä, että en pysty soittamaan tai vastaanottamaan puheluita enää. Soittaminen ei onnistu, vastattaessa taas toinen osapuoli ei kuule mitään vaikka kuinka huudan mikkiin. Kaiuttimelle ei jostain syystä pysty vaihtamaan.

Onko tässä nyt joku "händsfree" moodi mennyt päälle?

14. june74

Tykkäykset:
    0
    auttaako jos valitset käsin yleinen profiilin (eli virtanapista lyhyt painallus ja listasta valinta) minulla joskus katoaa näppäin äänet , mutta saa takaisin kun valitsee uudestaan yleinen profiilin.

15. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4682
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Taitaapi olla pohjaliittimessä röhnää sen vertaa että menee oikosulkuun ja näin ollen olettaa että HF olisi kytkettynä. Myös kosteus aiheuttaa tuollaisia ongelmia. Harvemmin (jos koskaan) olisi vika ollut softassa.

Yritä puhdistaa pohjaliitintä. Jollei auta niin huoltoon se kannattaa kiikuttaa. Saatpahan ainakin varmuudella tietää onko saanut kosteutta.

16. Splintteri

Tykkäykset:
    0
    Mulla N70 kanssa vähän erilaisia ongelmia. Kuuluu oma puhe soitettaessa takaisin pienellä viiveellä. Vika puhelimessa? Väliaikainen verkko ongelma? Vai onko vika toisessa päässä?

Jaa tämä viestiketju