1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N70 ja autolaturi

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja walkman200, 25/6/06.

1. walkman200

Tykkäykset:
    0
    Ostin N70:iin autolaturin (Bat Power) muutama päivä sitten.

Nyt kun autossa koitan ladata akkua, niin huomaan että laturin pää meinaa koko ajan pudota kännykästä (kuten oli mun edellisessä puhelimessa - jonka liitin oli jo vähän rikki - seinälaturin kanssa), jolloin lataaminen tyssää seinään. Tämä tekee lataamisesta erittäin tuskallista, kun koko ajan pitää yrittää valvoa, että lataako se sitä nyt vai ei.

Kaiken lisäksi, mentyään lepotilaan ei N70 näytä latauspalkkianimaatiota sillon kun puhelin menee pian n. minuutin "toimettomana olon jälkeen" valmiustulaan (!!!), jolloin käyttäjän on MAHDOTONTA muuten kuin esim. C-näppäintyä painamalla ja näin palauttaen puhelimen normaalitilaan, tietää onko lataus yhä käynnissä!

1. Ootteko käyttänyt minkä merkkisiä autolatureita (Nokia, Bat tai muita) ja 2. minkälaisia kokemuksia teillä on niitten kaa? 3. Oletteko törmänneet edellä kuvattuun ongelmaa?

Kiitos.

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Tuota, tietää jokatapauksessa kun on takuuta "huoltokeissiä"... Vie sinne heti kun aikaa on, pääset eroon viasta. Joskus joissakin puhelimissa "pettää metallit" ja niille ei voi muuta kuin vaihtaa. Jos kyseessä on tarvikelaturi, jotka joskus on epäilyttävän tiukkoja, älä näytä tai tunnusta käyttäneesi, muutoin asiasi pitkittyy ja saatat joutua kustantamaan jotain itse asian edistämiseksi. Nokia korvaa alkuperäisistä tuotteista koituneita vikoja.

3. Juhaa

Tykkäykset:
    0
    Itellä on aito nokian autolaturi, joka tuli gps:n mukana ja lisäksi joku tarvike laturi, jossa on nokian adapteri.

Hyvin on laturi pysyny kiinni. Mulla on teline kojelaudassa ja laturin piuha roikkuu puhelimesta.

Pystytkö kiinnittämään laturin johtoa johonkin vedon poistamiseksi?

Jaa tämä viestiketju