1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N70 ja 3G ongelmat

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja merzy77, 26/4/06.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Minulle sattui niin, että puhelin rupesi temppuilemaan. En voinut soittaa ja kun minulle soitti en kuullut mitään, tai soittaja ei kuullut.

Puhelin ilmoitti yhteysvirhettä ja teki jos jonkinlaista temppua.

Sottelin Elisan aspaan ja sieltä yhdistivät tekniseen tukeen. Sain ohjeet muuttaa puhelimen käyttämään GSM-verkkoa.

Nyt kysyisinkin, että voinko käyttää datapalveluita entiseen tapaan, vai onko verkkoasetukset aina muutettava, mikäli haluan katsoa esim tv:tä, tai lähettää sähköpostia, tai surffata netissä?

2. Hutz

Tykkäykset:
    0
    Ihan samanlaisia ongelmia minulla saman puhelimen kanssa.

Kirjoittelin tännekin ja sain vastaukseksi "olisi pitänyt kokeilla eri liittymiä ja hankkia Sonera".
    Heh.

Todettiin myös että tältä foorumilta olisi ollut nähtävissä ettei Elisan 3G toimi hyvin kaikkialla, mistään en ole hakemallakaan kuitenkaan löytänyt tietoa että Elisa 3G ei toimi Kehä 1:sen sisäpuolella...

No enivei. Asiallisiakin vinkkejä tuli.
    Yksi oli tuo mainitsemasi gsm-verkkoon siirtyminen, joka auttaa.
    Mutta toinen konsti on valita manuaalisesti Elisan verkko listasta ja pitää kaksitoimisuus voimassa. Minullakin tämä auttoi.

3. ekto

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N900 Elisa
    No nyt näyttäisi tämä elisan verkko olevan kunnossa ainakin kehä-III sisällä. Itellä oli aivan samanlaisia pulmia.

Jaa tämä viestiketju