1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N6600 uusi versio?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja torpeedo, 26/2/04.

1. torpeedo

Tykkäykset:
    0
    Olen kuullut "huhuja" useammasta lähteestä, että 6600:sta olisi tulossa uusi versio kauppoihin lähiaikoina, jossa olisi tehty muutoksia puhelimen rautaan ja softiin.

Onko kellään muulla heittää tähän tietoa, onko tosiaan tulossa/kenties tullut jo?

2. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
  3. torpeedo

Tykkäykset:
    0
    Tuo oli tiedossa, ja nimenomaan tuohon liittyen olen kuullut huhuja, että nimenomaan 6600:seen olisi myös tulossa uudistuksia prossun ja muistin osalta.

4. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toivottavasti myös soittajaryhmittäin hälyttävät SMS:t profiileihin ;)

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Tälläsiä huhuja on liikkunut, mutta uskon että ne jäävätkin vain niiden tasolle, eli huhuiksi.

6. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olisi kyllä jotenkin tyypillistä toimintaa... Ensin markkinoille puhelin jota monet haluavat ja lähes heti perään paranneltu versio. Toisaalta hölmöähän se olisi mikäli eivät rahoja kuljeksimasta pois ottaisi.

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tulisiko mieleen että alalla tapahtuu kehitystä?
    Monet odottaa jotain mallia hermostuneena, jos valmistaja ajattelisi että tehdään vielä vähän parempi --> lisää odotusta.
    Tai jos valmistaja ajattelesi ettei nyt tehdäkkään uutta, vaikka pystyttäisiin kun tuo vanhakin on ollut vasta hetken myynnissä.

Vuoden vanha luuri on nykyään jo vanhus.

Ja eikä kenekään nykyinen laite tule siitä huonoksi että uusi malli tulee, eikä sen vuoksi tarvitse uutta ostaa.

Kaikki on lukeneet itkua miksei Nokia tuo uutta kommaria, jos se olisi viime syksynä tuonut vehkeen ilman Wlania ja EDGE, puhuttaisiin nyt varmaan rahastuksesta.

Jos 6600sta ei olisi tuo , niin itkettäisiin että miksei sellaista ole tuotu.

8. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    No mitähän parannuksia sit ois tulossa? Itse olen ainakin ihan tyytyväinen nykyiseen.

9. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Luultavasti voisi olla 6620:n jo Amerikan markkinoille tuomat parannukset/muutokset. Eli esim. EDGE, mp3-soitin, Pop Port -liitin, nopeampi prosessori, tuplattu käyttäjämuisti 6 MB > 12 MB, still-kamera ja videonauhoitus samassa ohjelmassa jne...

10. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    EDGE pop-port ja mp3 soitin toivottavasti

11. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    No edgestä vois ehkä hyötyä ollakin, mp3 soittimet ja pop portit ei oikein nappaa.

12. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei niistä haittaakaan ole. Megakamera voisi tulla kyseeseen. Ei mikään mahdottomuus, että Jenkki-versio tulisi hieman muunneltuna Euroopassa myyntiin...

13. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Heti perään? eikös 6600 tullut kauppoihin lokakuussa 2003? Jos oletetaan että paranneltu versio tulis vaikka toukokuussa, onko se muka heti? Ei mun mielestä. Turha näistä on marista...sama juttu PC puolella kun alkaa nyppimään kun upouusi PC on parissa kuukaudessa lähes mopo. ;)

14. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Koskahan tulee tavallisten digikameroiden laatuiset kamerat puhelimiin? Sellanen voisi jo olla hyödyllinen.

15. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sitä mukaan kun kännykkäkamerat paranee, niin digikamerat tekevät samaa. Eli tuskin vähään aikaan puhelimet ottavat kiinni.

Ongelmana on hyvän ja valovoimaisen objektiivin runttaaminen pieneen tilaan. Lisäksi kennot eivät voi olla kovin isoja. Siinä sitä ongelmaa sitten onkin...

16. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Niin tarkotat varmaan koska tulee nykyisten ns. tavallisten digikameroiden laatuiset kamerat puhelimiin? Eli sellaset minkä kuvista voisi huoletta tulostaa hyvälaatuisia kymppikuvia, miksei vähän isompiakin? Elikkä about 2-3 megapikseliä... veikkaisin ensi vuotta 2005 tänne Eurooppaan.

17. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Niin aikaisin? Sehän olisi pelkästään hyvä juttu. :p

18. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    heh no älä kuitenkaan vaadi mun päätä vadille jos ei tulekaan. :p

Kuten varmaan tiesitkin se oli vain mun oma arvio/veikkaus. :)

19. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Itse en näkisi että tulis niin aikaisin. Pikselit kyllä lisääntyy, että kuvanlaadusta saataisiin huomattavasti parempi niin siinä meneekin jo enemmän aikaa.

20. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Juu, juu.. ;) Minä vähän veikkaan, että tuleepi aikaisintaan 2006 Suomeen.

Jaa tämä viestiketju