1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N6310i + vikaa + takuu?!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja FO110K, 5/3/04.

1. FO110K

Tykkäykset:
    4
    oukei, kyssymystä....
    itsellä N6310i joka on nyt 18kk vanha (puuhelimessa 2v takuu) ja rakkine alko temppuileen etelänmatkan jälkeen....
    kentät alkanu katoileen ja puhelin sammuilee välillä tai herjaa "aseta SIM" virhettä...
    No soitin xpertille aiheesta ja sanoivat että tuo tänne niin lähetetään huoltoon...
    kuulemma jos kyseessä on kosteusvaurio tms, niin takuu ei korvaa...
    Siis WTF?!? etelänmatkalla 2vkoa hotellihuoneessa on liian kosteata puhelimelle?!?!?
    ei juma, voiko olla noin? Tänään lähti noksu kohti huoltoa, joten katellaan mitä kuuluu perästä...
    Jos noksu on pamahtanu lämpöse ilman takia, ni jäi viimeseks nokiaks mulla... ketuttaa....

2. FO110K

Tykkäykset:
    4
    noni, täähän on montaa kiinnostanu :D
    kuitenkin tänään tuli huollosta puhelu, tutkimukset on tehty ja kuulemma tulee takuuseen uusi luuri (ei vielä varmaa onko tehdashuollettu vaiko ihkauus)...
    Kuulemma meni sittenkin takuunpiiriin, ei ollut kosteutta, mutta kuitenkin jtn isompaa koska eivät lähteneet korjaamaan... kuulemma tällä viikolla "jo" saapuisi mulle tuo uusi luuri, eihän siin kovin kauaa menny edes :D

edit: poistettu kommentti huollon nopeudesta :D

3. FO110K

Tykkäykset:
    4
    hmm, enpä tiedä kiinnostaako tää aihe ketn, mut kirjotampa aikani kuluks :)

Puhelin on nyt ollu huollos jo vaikka kuinka kauan, ja viime viikon alussa lupasivat toimittaa korvaavan puhelimen mulle viimeistään Pe. mennessä... (kuulemma prosussa vikaa, liian kallis korjata jnejne)
    No Perjantaina soitin uudestaan kun ei kuulunut, ja arvio oli että kone on tänään (ke.) mulla viimeistään hyppysissä... vaan eipä ollutkaan...
    Tänään sitten tuli tieto että kone (se alkup.) on matkalla tännepäin liikkeen päällikön kanssa (sen liikkeen josta tuon ostin) ja hän sitten soittaa aiheesta enempi...
    Kuulemma yrittävät löytää ratkaisun joka tyydyttäisi myös mua...
    hmm, kysymys tuosta aiheesta nyt teille, mitä kannattaa vaatia tuosta? Kylmästi uus luuri tilalle, vaiko riihikuivia euroja? Jos taas tarjoavat edullista vaihtotarjousta, niin paljonko olis tarpeeks? :)

4. Megalo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 8GB
    Uus luuri tilalle. Minun kanta...

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Toi 2v takuu nokialaiseenhan on semmoinen että joku myyjä maksaa jokaisesta 2v takuulla myydystä puhelimista tietyn(pienen) summan huoltofirmalle joka sit vastaa takuusta 1-2v välillä.

Vaikuttas nyt siltä et huoltoliikkeelle tulis turhan kalliiksi tuo korjaus/vaihto ja tahtovat pihistellä.(tommonen tunne tuli, kokemusta on)

Sulla on oikeudet ja oot maksanu 2v takuusta ni joko uus kone tai vähintään n.2/3 summasta jonka oot aikoinaan maksanu takasin.

6. FO110K

Tykkäykset:
    4
    joo, toi pihistely mullakin mieleen ekana tulee, saas nyt nähdä jahka se heppu soittaa et mitä tarjoavat, jos tarjoavat...

7. FO110K

Tykkäykset:
    4
    noniin, selkeni hieman... eli Xpert tarjoutui etsimään käytetyn 6310i:n tuon entisen tilalle... hieman tuntuu oudolta että ei voida hankkia tehdaskunnostettua vaan pitää odottaa että joku menee viemään teknisille luurin vaihdon yhteydessä ko. mallin joka sitten toimitetaan mulle....
    Hyväksyisittekö itse moisen luurin tilalle? Nokian tehdastakuun ollessa kyseessä tuohan tulisi tilalle joko tehdasuusi tai täysin uusi...

Aika syvältä tuo liikkeen 2v. mukamas takuu...

8. Skopa Vieras

xx

Toihan alkaa olla jo aikamoista vedätystä! Uusi luuri tai mukava summa cashia käteen!

9. FO110K

Tykkäykset:
    4
    joo, enmä ainakaan aio hyväksyä käytettyä tilalle siihen...

10. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ja jos käytettynä tulee, niin ehdottomasti huollon ja tsekkauksen kautta. Uusi akku ilman muuta vaadittava mukaan, sekä edellytettävä virheetöntä kuntoa muutenkin. Mikä liike kyseessä, pääsee vähän kuittaileen ;)

11. FO110K

Tykkäykset:
    4
    Expert Konepiste Lielahdessa, kuulemma kaikki 2v Best Buy koneet ei enään kuuluisikaan takuunpiiriin sillä takuun myöntänyt A-novo (tms) on myyty toiselle firmalle.... hmmm, outoo toimintaa taas...

12. FO110K

Tykkäykset:
    4
    tulikivenkatkuinen meili aiheesta lähtee huoltoliikkeelle, ko. laitteen myyneelle liikkeelle ja nokialle parille kaverille, saas nähdä ottaako kukaan kantaa...

13. ninokoo

Tykkäykset:
    0
    OT, mutta eikös Powermill ostanut A-Novon? Eikö tuollaiset sopimukset mukamas siirtyneet kaupan mukana.

14. FO110K

Tykkäykset:
    4
    juu, POwermill kuulemma osti, ja kuulemma ei siirtynyt, eli sen kakkosvuoden takuu muka ei olisi voimassa (hyvää mainosta ko. kauppaketjulle)

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Powermill osti A-novon mutta se ei saa vaikuttaa tohon takuuseen, sä oot sen takuun ostanut liikkeestä ja ne vaikka vastaa siitä viime kädessä.

Elä anna periksi vaan vaadit joko uuden, tehdaskunnostetun tai hyvin rahhoo käteen, oot siihen oikeutettu. Tuntuu kyllä kusetukselta...

16. FO110K

Tykkäykset:
    4
    juuh, näin mä asian ilmoitin kun lähti email asianosasille eilen illalla...
    katsotaan mitä vastaavat, mutta aika paska maku jää suuhun tuosta liikkeen 2v. takuusta...

17. FO110K

Tykkäykset:
    4
    noniin, nyt tuli sitten viimosin tarjous, akun hinnalla uus luuri akkua myöten täysillä takuilla... :)

18. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Onneksi olkoon, taas todistettiin sitkeyden voima :) Kumma juttu kun kuluttajaa niin usein yritetään höynäyttää.

19. FO110K

Tykkäykset:
    4
    juuh, tuota ihmettelin itsekin kyllä alkuun, mutta onneksi tulivat järkiinsä siellä...

Jaa tämä viestiketju