1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N620:n käyttökokemuksia!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Guest, 3/11/02.

1. Guest Vieras

eli olen harkinnan alla että ostanko ton luurin ja toivoisin twiltä ketkä olette räplänneet ko luuria niin kertomaan mielipiteenne aivan kaikesta luuriin liittyvästä.(akun kesto, käytettävyys ym ym...)

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Jos kakkosluuriksi GD67:n rinnalle aiot ostaan niin tuo on oiva vaihtoehto. Löytyy kaikki perusominaisuudet. Hinta on kyllä mielestäni vieläkin liian korkea, mutta itse tuosta sen 250 maksaisisn. Tuo on todella kevyt ja pienikokoinen, eikä antenni häirinnyt minua senkummemmin, ja saahan siihen laitettua sen miniantennin jos haluaa. Näppäimet olivat juuri täydelliset, valikko on erittäin selkeä ja näyttö todella tarkka. Soittoäänet kuulostavat tuossa mun mielestä paljon paremmilta mitä esim. T100:ssa. Valikkorakenne on aikalailla nokiamainen. Toki niitä bugejakin löytyy, mutta haun avulla löydät enemmän, sillä en itse niihin muutaman päivän kokeilulla törmännyt senkummemmin. Muistaakseni laskin oli tuossa aika huono, vain kaksi desimaalia, korjatkaa jos olen väärässä.

Mut jos kakkoskapulaa aioit hommata, ja on rahaa ostaa toi vaan peruspuhelimeksi, niin siittä vaan, ite olin tosi tyytyväinen.

3. Guest Vieras

ton nykyinen hinta on vaan 238€

4. Guest Vieras

mistä siihen saa noita logoja ja onko kaapelista mmitään hyötyy kun yrittää siirtää logoja ja soittareit luuriin?

Jaa tämä viestiketju