1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N3650 <--> 166Mhz läppäri

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jupex, 20/9/03.

1. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Sain tossa vaihtotarjouksen: 166 Mhz läppäri päikseen noksun 3650 puhelimeen. Mitä ootte mieltä?

2. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    riippuu aika paljon sen läppärin merkistä, muistimäärästä, näytön laadusta/koosta, akun kunnosta, kovalevyn koosta yms varustuksesta. Kerrohan niistä lisää niin yritetään vastata paremmin... :)

3. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
  4. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Ihan hyvältä vaikuttaa, muistiakin mukavasti noin suhteellisen vanhassa koneessa, sillä Win98SE pyörii todennäkösesti ihan hyvin. Jos kannettavaa tarvitsin niin voisin jopa harkita vaihtoa. Kysy vielä onko kovalevy täysin kunnossa, ettei siinä ole badsectoreita yms.

edit: hetkonen...niin siis oletko sinä vaihtamassa puhelintasi tuohon tietokoneeseen vai päinvastoin? =) Kun joku oli jo ehdottanut vaihtoa 3650:aan mutta ei ollut kelvannut.

edit2: anyway, mun mielestä ne ovat about saman arvoisia, ehkä noin 250e-300e. Tietysti vähän riippuu kuinka uusi ja hyvässä kunnossa 3650 on. Eli vaihto on mielestäni OK jos jompaa kumpaa tarvitset ja toinen on turha/ylimääräinen sulle.

5. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    niin mulle ehdotettiin että vaihtaisin tuon kannettavan 3650 puhelimeen. En itse ollut kamalan innostunut; Sillä hetkellä... joten sanoin ei kiitos. Nyt olen kuiteski alkanut miettiä että jos sittenkin... tartten vaan ulkopulisen mielipiteen.

6. System

System

Tykkäykset:
    0
    Ei kannata mun mielestä vaihtaa. Tommosen saat melkee kaatopaikalta. No ei nyt ihan, mut minä en ainakaa vaihtais.

7. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Ai 3650? Kerro mullekin sen kaatopaikan osoite, mistä noi ta puhelimia saa niin käväsen hakemassa itelleni pari :D

8. Niko Maekinen

Tykkäykset:
    0
    Voi jumankauta. Mä en tuosta kannettavasta maksaisi 160 enempää.. (tai itseasiassa 100:n voisin maksaa, jos siinä on USB)
    Mutta jos siitä jo 245 on tarjottu, niin en kyllä vaihtaisi sitä 3650:een.

Kun et kuitenkaan sitä saa myytyä yli 250:lla?
    Että myy ihmeessä kannettavasi äläkä ota tuota vaihdossa.

Nyt olet mulle 2 centtiä velkaa mun ajatuksistani. :)

9. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Kyllä noista vanhemmistakin kannettavista ihan hyvin maksetaan, pari semmosta olen myynyt...ei mikään ihme jos siitä 250e sais, etenkin kun tuo vaikuttaa olevan ihan käyttökelpoinen vehje vielä, tosin mitä nyt prossu on jo vähän hidas.

Kyllähän jostain 500Mhz mopo-läppäreistäkin maksetaan vielä helposti yli 500e. Itselläni jo vähän wanha 1,3 giganen...

10. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    500 mhz mopo? Kyllä mulle tollainen kelpais .... tosin kannattaako edes harkita käytettyä kun akku on mitä on, ja uusi akku maksaa. maltaita. Uutta kannettavaa saa kuitenkin alta 1000 euron =)

Nyt kun tarkemmin mietin niin muistankin miksen vaihtanut tota... 3650:ssa ei ole stereokuulokkeille paikkaa kun kuuntelee MP3 musaa.

11. System

System

Tykkäykset:
    0
    Jaa Jaa se oli noin päin. No sit kyllä vaihtaisin.

Jaa tämä viestiketju