1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N2100 vs. A50/A55 vs. SE T100

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Blue Joker, 24/2/03.

1. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    eli tähän topikkiin voitais kerätä noiden uusien pikkuisten peruspuhelimien ominaisuuksien erot.

voitte myös kertoilla oletteko ehkä suunnittelleet hankkia noista jonkun tai kokemuksianne A50:stä joka noista on ainoastaan myynnissä.

itse ottaisin Nokia 2100 ja jos pelkkien ominaisuuksien puolesta niin
    Siemens A55.

2. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    A50 on todella pätevä peruspuhelin peruskäyttöön. Lithiumakku kestää ihan riittävästi ja sen saa nopeasti ladattua tarvittaessa. Siemenseissä oleva mahdollisuus ohjelmoida numeronäppäimiin 2-9 haluamansa toiminto on todella kätevä. Sen avulla pääsee esimerkiksi viestin kirjoitukseen painamalla yhtä nappia pari sekuntia, tarvitsematta pujotella valikoissa. Kaiken kaikkiaan näppärä puhelin, josta löytyy perustoiminnot ja niiden lisäksi wap, vaikka huippulehti Isohai muuta väittääkin..

Itse tein viime viikolla hetkellisessä mielenhäiriössä tyhmän ratkaisun ja suostuin vaihtamaan tukevan ja jämäkän Siemens A50:ni Nokia 8310:an. Nyt minulla on sitten kakkospuhelimena natiseva ja helisevä, lelun oloinen, siistikuntoinen puhelin täynnä ominaisuuksia, joita en tarvitse kakkospuhelimessani...

3. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo, itellä on kans A50. Tosin ollu vasta 2 päivää. Todella kätsy, ja tukevan olonen. Näytön koko on ainakin mulle riittävä, ja tarpeeks selkeä. Näppäimet on hyvät, paitsi nuoli/valintanäppäimet on hieman tunnottomat. Ja kuten Ammattilainen tuossa totesi, niin ne pikavalintanapit on todella hyvät. Esim. herätyskello on helppo laittaa päälle, vaan parilla napinpainalluksella.

Feature, jota en oo nähny muissa luureissa on, että kun pitää nollaa pohjassa, niin ruudulle tulee + - merkki, ja valintanäppäimestä painamalla saa lähes kaikkien maitten suuntanumerot koko maailmasta! :)

Akkukin on hyvä, paitsi itellä on vasta ekan latauksen kulutus meneillään.

Suosittelen!!

4. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    kaikkia olen aatellut hankkia paitsi A55 jonka saatan hankkia jos ei hinta yllätä, siinä on pikku puhelin minulle tarpeeksi hyvillä ominaisuuksilla.

5. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Tuo ominaisuus on vaan mielestäni ryssitty sillä, että ainoa mitä pikavalikkoon ei saa ohjelmoitua, on käyttöprofiilit ja tuo ottaa pattiin. En ole ainakaan itse keksinyt muuta tapaa päästä muuttamaan käyttöprofiilia kuin valikon kautta kahlaamalla. Pelit ja wapit sun muut shitet noihin pikavalikoihin kyllä saa...

6. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Toinen tapa on painaa ensin *-näppäintä, jolloin näytön alla olevaan pehmonäppäimeen tulee toiminnoksi "Profiilit". Siitä painamalla tulee näkyviin profiilivalikko, josta voi selata ja valita haluamansa profiilin.

7. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Paljon kiitoksia, en ollut tuota huomannutkaan. Nyt taas voi olla 100% tyytyväinen ostokseensa... Hintansa väärti perusluuri...

8. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Näköjään Siemens osaa tehdä halvemman segmentin kännyjä, ja omasta mielestä ovatkin paljo mielenkiintosempia kuin Nokian. Esim A50, M50, C55 ovat oivia esimerkkejä siemensin osaamisesta.

9. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Yhdynpä minäkin A50:n kehujiin. Hyvä halpaluuri on kyseessä - itselläni on kakkospuhelimena 3-sim-takakannella varustettuna.
    Mielestäni eritoten T9 toimii loistavasti ja pienet erot Nokian näppäilylogiikkaan verrattuna oppii nopeasti.

Jaa tämä viestiketju