1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-sarja

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Yrityspuhelin, 30/7/07.

1. Yrityspuhelin

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    9300i Elisa/ työ E60/oma
    Kertokaa mitä N- Sarjan puhelinta suosittelette ja mitä taas päinvastoin ette. Omia kokemuksia ja muuta tietoa

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Taitaa olla Nokia osio puolillaan kokemusta, muuta tietoa ja suosituksia ja haukkuja.

Jos sitä firma kännykkää haet, niin hanki se E65. jos työt loppuneet ja tarve sen myötä, tai jos haet vapaa-ajan luuria, niin kerro vähän lisää, harratukset jne. muuten toki N95, paras kamera, paras näyttö, paras 3G, BT2 GPS WLAN jne.

(paras ^siis N-sarjassa)

3. jkaart

Tykkäykset:
    3
    Ja myöskin kallein! :p :p

4. jarkkoo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS @ Saunalahti
    Mä annan äänen N73:lle, itse otin moisen privaluuriksi, ja se on nyt palvellut työkäytössä kun E90 viihtyy enempi huollossa kuin käytössä, ja ei kaduta. Akkukesto vähintään sama kuin E70, näppis varsin loistava kunhan tottuu pieneen kokoon, iso näyttö varsin nannaa navigointikäytössä, mukavan taskuunsopiva, hyvä äänenlaatu sekä erinoimainen kuuluvuus (parasta melkein mitä mulla tullut vastaan tähän mennessä) ja pisteenä i:n päälle varsin hyvä kamera josta on ollut paljon iloa ihan duunijutuissakin, dokumentoimisessa jne.

Ja mikä mulle oli tärkeä seikka, MfE toimii N73:ssa loistavasti.

5. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Riippuu vähän minkä ominaisuuksien tärkeyttä painotat. N-sarjasta kun löytyy konetta joissa huiput musiikkiominaisuudet, tai hyvä kamera jne. Ainoa vika monissa muuten niin hyvissä luureissa, kuten N73:ssa, on hitaus. Uudemman kaliiberin S60 luureista esim 6110 ja 6120 on varustettu ~400mhz prossulla (vrt. N73 200mhz) ja tämä todella näkyy yleisen käytön nopeutena, valikot eivät tahmaile.

6. jkaart

Tykkäykset:
    3
    Mut eikös tässä N73 ole prossua kun taasen 6120:ssa on yks vähän nopeampi??

7. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Tosiaan kannattaisi vähän kertoilla mihin käyttöön puhelinta etsii, niin voi asiallista keskusteluakin saadaa aikaan. Tuommoisen avausviestin jälkeen on vain odotettavissa turhaa löpinää ja hetken päästä eksytäänkin jo aiheesta. Sitten tuleekin lukkoa jahka modet kyllästyvät turhaan löpinään.

Ilman tarkempia tietoja annan ääneni N70-mallille. Itsellä käytössä, eikä kummempia probleemia ole ollut. Kysymyshän siis kuuluu, minkälaiseen käyttöön luuria haluat.

Jaa tämä viestiketju